دیدار شهردار و اعضای شورایاری محله کوهک با مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار

تهران (پانا) - محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار در دیدار با ائمه جماعات، شهردار و اعضای شورایاری محله کوهک حل مشکلات و معضلات را هدف و خواسته ای مشترک عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۰۹۴۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار شهردار و اعضای شورایاری  محله کوهک با مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار

نشست صمیمی محمد حسین لونی، مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار با ائمه جماعات، شهردار ناحیه 2 و اعضای شورایاری محله کوهک در اندیشکده تحول برگزار شد.

در ابتدای این جلسه میهمانان با قدردانی از تشکیل جلسه با معرفی خود به شرح مشکلات فرهنگی و کمبود فضاهای آموزشی در محله کوهک پرداختند و درخواست مردم این محله را از مدیر آموزش و پرورش منطقه چهار مطالبه کردند.

لونی با ابراز خرسندی و تبریک دهه کرامت گفت: تعبیر ما از مشکلات متفاوت است اما حل آنان خواسته و هدف مشترک ماست.

وی با اشاره به این مطلب که منطقه چهار به عنوان بزرگترین منطقه شهر تهران، با جمعیت 134 هزار دانش آموز با استان های سمنان، قزوین و کهگیلویه و بویراحمد قابل مقایسه است افزود: 11 هزار معلم در 220 مدرسه دولتی مشغول فعالیت هستند. و در 215 مدرسه غیردولتی 28 هزار دانش آموز نحصیل علم میکنند.

محمد حسین لونی اضافه کرد: در سال تحصیلی 1400-1399 حدود 24 مدرسه نوبت عصر داریم که نشان دهنده عدم تناسب ساخت و ساز مسکن با ایجاد فضاهای آموزشی است که تعدد مدارس نوبت عصر گسست های خانوادگی ایجاد می کند و این در حالی است که ماده 18 قانون شوراها صریحا به تناسب فضای اموزشی مورد نیاز در کنار رشد ساخت و سازها اشاره دارد.

وی با بیان این نکته که آموزش و پرورش همیشه مورد بی مهری قرار گرفته است گفت: در منطقه چهار سرانه فضای ورزشی 23 سانتی متر است و ادامه داد: تقسیم بندی غیر صحیح شهر تهران در گذشته این منطقه را پرجمعیت کرده و مع الاسف متناسب با نرخ رشد جمعیت، مدرسه ساخته نشده است اما با تعامل با افراد اثرگذار در این موضوع به دنبال ایجاد فضای آموزشی در نقاط پرجمعیت و محروم هستیم.

در ادامه حاضران در جلسه با طرح مطالبات و نقطه نظرات، تعامل سازنده دوسویه و همکاری کامل خود را به طریق اولی برای رفع مشکلات با تقویت ارتباط مدارس و مساجد، حمایت گروه های فرهنگی و رفع کمبود فضای آموزشی اعلام کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار