همزمان با آغاز هفته معلم در تایباد انجام شد:

شروع به کار مدرسه مجازی آموزش متوسطه تایباد

تایباد (پانا)- معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرورش شهرستان تایباد از شروع به‌کار مدرسه مجازی آموزش متوسطه تایباد، زیر نظر این اداره در هفته معلم خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۶۱۸
لینک کوتاه کپی شد
شروع به کار مدرسه مجازی آموزش متوسطه تایباد

مصطفی فدایی در گفتگو با پانا اظهار کرد: این مدرسه مجازی با قابلیت برگزاری کلاس های برخط و استفاده همزمان ۲۵۰ نفر از دانش آموزان و بهره گیری از ظرفیت اساتید توانمند است.

وی بیان کرد: این کلاس ها برای پایه های هفتم تا دوازدهم برگزار می شود و اولویت مرور سوالات پر تکرار امتحانات نهایی پایه دوازدهم نظری است.
وی ضمن تبریک فرار رسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم از همراهی مدیران و دبیران مدارس در طرح و برنامه های آموزشی جبرانی در ایام کرونا قدردانی کرد و گفت: در یک ماه گذشته به همت دبیران محترم و کارشناسان حوزه آموزش متوسطه، تهیه و توزیع بسته های آموزشی بر اساس بودجه بندی اسفند تا پایان سال تحصیلی را داشتیم.

وی همچنین از فعالیت کلینیک مجازی پاسخگویی به سوالات درسی دانش آموزان از ابتدای اسفند ماه خبر داد و متذکر شد: ۱۰۰ درصد مدیران و ۸۰ درصد گروه‌های درسی مدارس متوسطه در شبکه اجتماعی شاد فعال هستند.
وی یاد آور شد: در ایام کرونا، ششمین همایش انگیزشی را به صورت مجازی برای دانش آموزان پایه دوازدهم برگزار و بزودی هفتمین کارگاه مجازی انگیزشی را با حضور یکی از مشاورین کنکوری برجسته تهران برگزار خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار