شاهراه شهادت مسیرتعلیم و تربیت است

بیرجند(پانا)- فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی دردیدار بامدیر کل آموزش وپرورش خراسان جنوبی گفت: خط سرخ شهادت؛ همان اوج مقام و کمال سعادت انسان است که گام اول آن قدم نهادن در مسیر تعلیم و تربیت صحیح و اسلامی است.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۲۲
لینک کوتاه کپی شد
شاهراه شهادت مسیرتعلیم و تربیت است

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: خط سرخ شهادت؛ همان اوج مقام و کمال سعادت انسان است که گام اول آن قدم نهادن در مسیر تعلیم و تربیت صحیح و اسلامی است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان؛ جنوبی سردار علی قاسمی صبح امروز و در دومین روز از هفته گرامی داشت مقام معلم در دیدار با مدیر کل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: بی شک آینده ی انقلاب و آینده ی کشور در دست دانش آموزان توانمند، مستعد، بصیر و موقعیت شناسی است که امروز توسط معلمین جهاد گر و انقلابی تربیت می شوند.

او، جهاد علمی را لازمه ی تدام خط سرخ شهادت دانست و تصریح کرد: پاسداری از دستاوردهای مقدس خون شهدا ضرورتی حیاتی است که به یک مقطع زمانی خلاصه نمی شود و برای تداوم خط سرخ حسینی باید فرهنگ ایثار و شهادت به نسل‌ها انتقال یابد و لازمه ی این انتقال، کادرسازی و تربیت جوانان مومن و ایثارگر است.

قاسمی در ادامه ابراز داشت: خط سرخ شهادت اوج مقام و کمال سعادت انسان است که گام اول آن قدم نهادن در مسیر تعلیم و تربیت صحیح و اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار