معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر:

سامانه شاد، نقش موثری در تحول آموزشی دارد

بوشهر(پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر بیان کرد شبکه آموزشی دانش آموزان( شاد) به عنوان مکمل آموزشی می تواند زمینه ساز تحول در آموزش و پرورش شود.

کد مطلب: ۱۰۴۸۴۷۲
لینک کوتاه کپی شد
سامانه شاد، نقش موثری در تحول آموزشی دارد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، عباس امید در حاشیه بازدید از مدارس شهرستان دیلم جهت بررسی روند عملیاتی شدن پروژه شاد با اشاره به تعطیلی آموزش حضوری به دلیل شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: در این شرایط ویژه وزارت آموزش و پرورش جهت استمرار جریان آموزش اقدام به راه اندازی شبکه آموزشی با استفاده از ظرفیت فضای مجازی کرده است.

معین اداره کل در شهرستان دیلم در پروژه شاد ادامه داد: با توجه به اینکه سامانه شاد در روزهای تعطیلی کرونایی توانسته به عنوان یک بازو و مکمل آموزشی زمینه استمرار آموزش را فراهم کند که ادامه فعالیت این سامانه می تواند باعث تحول در آموزش و پرورش شود.

وی اضافه کرد: فعالیت مجازی دانش‌آموزان و معلمان در شبکه شاد به عنوان یک سند بالادستی مستلزم اقدام و جدیت همکاران است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش وپرورش استان بوشهر افزود: این شبکه دانش آموزی با توجه به نوپایی و تازگی، در کنار مزایا و فواید؛ دارای کمبودهایی است که به تدریج برطرف می شود.

امید با اشاره به عملکرد فرهنگیان و دانش آموزان شهرستان دیلم در اجرای پروژه شاد تصریح کرد: این شهرستان عملکرد خوبی در راه‌اندازی و شروع به کار برنامه شبکه اجتماعی شاد داشته است و از پیشگامان در استان است.

مدیر آموزش و پرورش دیلم نیز در این بازدید گفت: این نرم افزار آموزشی باعث شده که در ساعت تعطیلی مدرسه نیز ارتباط علمی معلم و دانش‌آموز برقرار باشد.

محمدمهدی محسنی با بیان اینکه فرهنگیان و دانش آموزان این شهرستان استقبال و همکاری خوبی در راه اندازی و بهره مندی از شبکه آموزشی دانش آموزی داشته اند، تصریح کرد: از همه همکاران، دانش آموزان و خانواده های دیلمی تشکر می کنم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار