حمیدی: کلاس درس تربیت‌بدنی وارد خانه‌ها می‌شود

تهران (پانا) - معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش با اشاره به آغاز فیلمبرداری ورزش دانش‌آموزی در استودیوی خانگی تاکید کرد با این روش، آموزش‌های مربوط به درس تربیت‌بدنی وارد خانه‌ها می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۹۴۱۶
لینک کوتاه کپی شد
حمیدی: کلاس درس تربیت‌بدنی وارد خانه‌ها می‌شود

به گزارش مرکز اطلاع و روابط‌عمومی وزارت آموزش و پرورش، مهرزاد حمیدی گفت: با شروع تدریس مباحث مختلف درسی از شبکه آموزش سیما و همچنین استفاده خودجوش معلمین از ظرفیت فضای مجازی،آموزش درس تربیت‌بدنی با حفظ سلامت و روحیه شادابی دانش‌آموزان در منازل در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: دفتر تربیت‌بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش، ضبط آموزش این درس در خانه را مطابق با استاندارد های درسی ومطابق با امکانات موجود در منازل، با فعالیت‌ ورزشی در قالب حرکات متنوع، بازی‌های خانگی هدفمند و ... آغاز کرده است.

حمیدی اشاره کرد: با هماهنگی صورت گرفته با صدا و سیما، مقرر شد تا در میان آموزش دروس، آموزش مباحث مربوط به درس تربیت بدنی طبق برنامه‌ای مدون از شبکه آموزش سیما پخش شود.

او ادامه داد: پیش از این معلمین درس تربیت‌بدنی کشور به صورت خودجوش با ارسال ویدئوهایی از نرمش‌های روزانه در شبکه های اجتماعی، در جلوگیری از اضافه وزن دانش‌آموزان کمک‌هایی را داشته اند که کار بسیار ارزشمندی بود.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش گفت: از این پس ویدئوهای ورزشی یکپارچه شبکه آموزش نیز به کمک افزایش تحرک دانش‌آموزان در منازل خواهد آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار