مشارکت مردمی، محور اصلی مقابله با ویروس کرونا

ابرکوه (پانا) - فرماندار ابرکوه در ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: تمام تلاش این ستاد این است که از شیوع ویروس کرونا در منطقه جلوگیری کند ، بنابراین انتظار می رود کلیه عموم مردم همکاری و مشارکت لازم را برای مقابله با این ویروس داشته باشند.

کد مطلب: ۱۰۲۹۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
مشارکت مردمی، محور اصلی مقابله با ویروس کرونا

ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به ریاست محمد کاظمی نسب فرماندار ابرکوه، معاونین و بخشداران بهمن و مرکزی و جمعی از مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری ابرکوه برگزار شد.

فرماندار ابرکوه در ستاد پیشکیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: تمام تلاش این ستاد این است که از شیوع ویروس کرونا در منطقه جلوگیری کند ، بنابراین انتظار می رود کلیه عموم مردم همکاری و مشارکت لازم را برای مقابله با این ویروس داشته باشند .

کاظمی نسب با تاکید بر لزوم رعایت اصول بهداشتی توسط شهروندان، افزود: از تمامی مردم شهرستان درخواست دارم به توصیه کارشناسان و مدیران که برای مبارزه علیه ویروس کرونا انتخاب شده اند عمل کنند.

وی با توجه به اجرای مصوبات استانی که در شهرستان باید مورد رصد قرار گیرد خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت غربالگری ورودی های استان مراتب از طریق دستگاه های مرتبط از سمت دهستان فراغه وجاده جرقویه پیگیری شود.

فرمانداربا تاکید بر اینکه کلیه دستگاه های دولتی باید از تمامی ظرفیت های نیروی انسانی، تجهیزات و امکانات خود برای همکاری با شبکه بهداشت و درمان استفاده نمایند، ادامه داد: نظارت بر نانوایی ها، تعطیلی خدمات آرایشی و پیرایشی و مراکز بازی کودکان، شب بازارها و سایر مراکز در اولویت قرار گیرند و در صورت عدم همکاری برابر دستورالعمل رفتار شود.

وی بیان کرد: در زمینه نظارت بر قیمت های مواد بهداشتی و ضد عفونی کننده و یا هر گونه کم فروشی و احتکار با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد و گزارش آن ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار