مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: اجرای طرح ملی لاله های روشن 16 بهمن در استان

بیرجند (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: طرح ملی لاله های روشن با هدف پاسداشت 445 شهید دانش آموز و فرهنگی استان 16 بهمن همزمان با سراسر کشور در بیرجند برگزار می شود.

کد مطلب: ۱۰۰۶۱۲۰
لینک کوتاه کپی شد
مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد: اجرای طرح ملی لاله های روشن 16 بهمن در استان

محمد علی واقعی امروز در نشست کمیته ی دانش آموزی و فرهنگی ستاد دهه ی فجر استان اظهار کرد: دهه مبارک فجر نماد اقتدار ،عظمت و ایثارگری های مردم ایران اسلامی است.

او با اشاره به برگزاری یکصد برنامه فرهنگی، هنری، ورزشی در ایام ا... دهه ی مبارک فجر در مدارس استان تصریح کرد: نواختن زنگ انقلاب، برگزاری طرح ملی لاله های روشن، برگزاری مسابقات نقاشی، کتابخوانی، محفل شب شعر انقلاب با حضور دانش آموزان و فرهنگیان شاعر و مسابقات ورزشی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر امسال است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با بیان اینکه دهه فجر فرصتی مناسب برای یادآوری و تبیین برکات و خدمات ارزشمند انقلاب اسلامی برای نسل امروز است افزود: نمونه ی بارز خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در استان توسعه ی مدارس در دورترین نقاط استان با هدف برقراری عدالت آموزشی و رشد جمعیت با سواد کشور است.

رئیس کمیته ی دانش آموزی و فرهنگی ستاد دهه ی فجر استان خراسان جنوبی، با اشاره به کینه توزی ها و دشمنی دیرینه دشمنان این مرز و بوم به ویژه آمریکای جنایتکار از ابتدای شکل گیری انقلاب تا به امروز گفت: یکی از علت های اساسی مخالفت و دشمنی آنها با ایران اسلامی، زنده نگه داشتن و توجه به ارزش های والای اسلامی و دینی در کشور است.

او، از ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به عنوان نمونه بارز جنایات آمریکا در جنگ سخت علیه ملت ایران یا د کرد و ادامه داد: در جنگ نرم نیز دشمن با هدف ترویج فرهنگ مبتذل غربی و تحریم های ظالمانه به نبرد با این ملت قهرمان برخواسته است.

واقعی، اضافه کرد: به کوری چشم آمریکا گفتمان رایج جهانیان در 50 سال آینده گفتمان انقلاب اسلامی و مکتب حاج قاسم سلیمانی ها و ابو مهدی المهندس ها که برگرفته از فرهنگ مقاومت است، خواهد بود.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، بزرگداشت یوم ا... ها را یکی از رسالات مهم نظام تعلیم و تربیت در راستای تقویت باورهای دینی و اعتقادی دانش آموزان دانست و خاطر نشان کرد: خون پاک شهید سلیمانی و مکتب سلیمانی ها اولین قدم در مسیر گام دوم انقلاب بود که مردم با حضور پر شور خود در مراسم تشییع پیکر این سردار و در حمایت از خط ولایت برداشتند.

رئیس کمیته ی دانش آموزی و فرهنگی ستاد دهه ی فجر استان خراسان جنوبی؛ ابراز داشت: امروز دشمن، از نمایش اقتدار ملت بسیار عصبانی است و با دروغ پراکنی، تفرقه افکنی و استفاده از عوامل نفوذی به خیال خام خود به دنبال پاشیدن بذر نفاق، یأس و نامامیدی در بین صفوف متحد ملت ایران است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار