در گفت و گو با پانا

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی : تأکید بر اجرای رتبه‌بندی معلمان نشان از مدیریت راهبردی حاجی میرزایی دارد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه وزیر آموزش و پرورش طی مدت کوتاهی که تصدی این وزارتخانه را بر عهده دارد تأکید خاصی بر استقلال آموزش و پرورش وعدم کار سیاسی در آن دارد، گفت اجرای عملی رتبه‌بندی معلمان نیز یکی از دغدغه‌های جدی وزیر است.

کد مطلب: ۹۷۲۹۵۳
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی : تأکید بر اجرای رتبه‌بندی معلمان نشان از مدیریت راهبردی حاجی میرزایی دارد

ابراهیم محمدی در گفت‌و‌گو با پانا اظهار کرد: کار در سیستم آموزش و پرورش نیازمند قدرت تحلیل، مدیریت، تفسیر و ارتباطات مضاعفی است که حاجی‌میرزایی وزیر جدید آموزش و پرورش طی مدت کوتاه با یک راهبری با برنامه به خوبی توانسته فضای موجود را مدیریت کند.

وی با اشاره به تأکید وزیر آموزش و پرورش بر استقلال آموزش و پرورش گفت: امروز آرامش خاصی بر آموزش و پرورش هم درمجموعه وزارت و هم در استان‌ها حاکم است؛ علاوه بر این، استقلال مورد نیاز نیز در حال حاضر در دسترس مسئولان سیستم قرار دارد که تثبیت در مدیریت‌ها گواهی بر این ادعا است.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید آیین‌نامه ساماندهی حق التدریسی‌ها و نیروهای نهضتی نیز که سال‌ها درگیر بروکراسی‌های خاص بود به ثمره نشست و نیروهای بسیاری جذب سیستم آموزش و پرورش شدند.

محمدی افزود: وزیر آموزش و پرروش طی جلساتی که با مدیران کل در بازه‌های مختلف داشت از یک برنامه ریزی خاص برای اجرای رتبه بندی معلمان خبر داد که این طرح نیز پس از سال‌ها روی کاغذ ماندن و با تدبیر وی به عمل نشست و رتبه بندی معلمان پس از مدت زمان طولانی به زودی اجرایی خواهد شد.

وی عمل به سند تحول بنیادین را نقشه مسیر موفقیت آموزش و پرورش خواند و گفت: اگر به صورت اصولی و صحیح به همه گام‌ها ، بند و ساحت‌های سند تحول بنیادین توجه کنیم، آموزش و و پرورشی موفق و با برنامه خواهیم بود که این نکته مورد توجه و تأکید شخص وزیر نیز قرار دارد و وی به صورت حضوری در کارگاه های تبیین برنامه های سند تحول بنیادین به همراه مدیران کل حضور می ‌ابد.

محمدی در پایان گفت: امروز که تقریبا یک سوم از سال تحصیلی جدید سپری شده است با مدیریت مجموعه وزرات گشایش‌های بسیار خوبی در پرداخت مطالبات فرهنگیان داشته‌ایم که این گشایش اقتصادی در تکمیل پروژه‌های عمرانی و استاندارد سازی سیستم های گرمایشی مدارس نیز به خوبی مشاهده می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار