شهرضا قرمز شد

اصفهان (پانا) - مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا عنوان کرد متاسفانه وضعیت کرونا در شهرستان شهرضا در هفته اخیر سیر صعودی گرفته و در رنگ بندی جدید کرونا به رنگ‌قرمز تغییر کرد.

کد مطلب: ۱۱۷۵۸۱۱
لینک کوتاه کپی شد
شهرضا  قرمز شد

تنهایی، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرضا در گفت و گو با پانا گفت: با توجه به ایام گذشته و ترددهای بیش از حد، رفت و آمدها، دید و بازدیدها، دورهمی ها و عدم رعایت پروتکل های بهداشتی آمار روزانه بستری افراد مبتلا به کرونا در بیمارستان امیرالمومنین شهرضا به شکل عجیبی رو به افزایش است و موج چهارم کرونا به یکباره در کشور و شهرضا در حال گسترش است.

وی افزود: تمامی گروه‌های شغلی به جز گروه یک به مدت دو هفته در شهرستان شهرضا تعطیل می‌شوند.

همچنین به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان شهرضا، ناصر اسدی فرماندار شهرضا در جلسه ستاد مدیریت مقابله و پیشگیری از کرونای شهرستان گفت: باتوجه به قرار گرفتن شهرضا در وضعیت قرمز تمامی گروه های شغلی ۳،۲ و ۴ به مدت دو هفته تعطیل هستند و گروه شغلی یک با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند فعالیت کنند‌.
وی ادامه داد: کلیه پارک ها، تفرج گاه ها، اماکن مذهبی، مساجد و ارامستان ها تعطیل هستند‌. تردد خودروهای با پلاک غیر بومی در شهرستان ممنوع است. همچنین تردد خودروهای بومی به خارج از شهرستان نیز ممنوع شده است. تردد شبانه از ساعت ۲۲الی ۳ بامداد در شهر مطلقا ممنوع است و با افرادی که نقض قانون کنند به شدت برخورد خواهد شد.

خبرنگار: سجاد رحمتی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار