دبیر اجرایی جشنواره خبر داد

دسترسی مخاطبان به آثار جشنواره عروسکی در همه روزهای جشنواره

تهران (پانا)- دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک اعلام کرد که تمام آثار شرکت‌کننده در این رویداد در طول دوره برگزاری جشنواره در دسترس علاقه‌مندان خواهد بود.

کد مطلب: ۱۱۶۶۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
دسترسی مخاطبان به آثار جشنواره عروسکی در همه روزهای جشنواره

به گزارش روابط عمومی جشنواره، مهدی حاجیان دبیر اجرایی هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک توضیح داد: به منظور دسترسی سهل‌تر مخاطبان به نمایش‌های این دوره از جشنواره، تمام آثار شرکت‌کننده در بازه زمانی جشنواره از ۱۰ تا ۱۷ اسفند ماه در ۴ سامانه میزبانِ آثار قابل دسترسی هستند. به این معنا که تمام آثار در طول برگزاری جشنواره پخش می‌شوند و به همین دلیل جدول نمایش‌ آثار نداریم.

حاجیان ادامه داد: مخاطبان عزیز فقط برای دیدن نمایش‌های صحنه‌ای جشنواره باید بلیت تهیه کنند یا از کدهای مخصوص استفاده کنند ولی تماشای نمایش‌های بخش‌های فضای باز، محیطی، سنتی، ایده‌های نو و فضای مجازی رایگان است.

حاجیان در پایان بیان کرد: تلاش بر این است که نمایش آثار از ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۰ اسفند ماه آغاز شود و این نمایش‌ها تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۱۷ اسفند ماه، یعنی تا پیش از آغاز اختتامیه، قابلیت استفاده و دسترسی را دارند.

هجدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران - مبارک با یاد زنده یاد گلزار محمدی، دبیر فقید این جشنواره و با دبیری اجرایی مهدی حاجیان با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فضای مجازی دهم تا هفدهم اسفند سال جاری برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار