درخواست آموزش و پرورش تهران از دادستان برای برچیدن پمپ بنزین مجاور مدرسه منطقه 14

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران از ارسال درخواستی به دادستانی تهران برای پیگیری موضوع احداث پمپ بنزین در همجواری یک مدرسه در منطقه 14 تهران خبر داد.

کد مطلب: ۸۶۴۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
درخواست آموزش و پرورش تهران از دادستان برای برچیدن پمپ بنزین مجاور مدرسه منطقه 14

عباسعلی باقری درباره پیگیری موضوع همجواری مدرسه کارودانش شهید کمال وجودی با پمپ بنزینی در منطقه ۱۴ تهران‌ به خبرنگار پانا گفت: «بعد از دیدن گزارش خبرگزاری پانا در این باره، از مدیرکل نوسازی شهر تهران خواستم تا گزارشی در این‌ باره ارائه دهد. پیگیری و گزارش‌ها نشان می‌دهد همکاران ما در اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴ از چندسال پیش موضوع را به شهرداری و شرکت پخش فراورده‌های نفتی و بقیه مسئولان مربوطه در مورد حریم مدرسه گوشزد و نگرانی خود را از خطرهای ناشی از این همجواری اعلام کرده‌اند.»

او ادامه داد: «متاسفانه هرکدام از دستگاه‌هایی که در احداث این پمپ بنزین نقش داشتند، برای فرار از پاسخگویی تقصیر را به گردن دیگری انداختند.»

باقری از ارسال نامه به دادستانی تهران برای پیگیری این موضوع خبر داد و گفت: «امروز از طرف اداره کل آموزش و پرورش استان تهران به دادستان تهران نامه‌ای ارسال و در خواست کردیم که به این موضوع رسیدگی کنند.»

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: «در این نامه تاکید شد که با گذشت زمان هیچ کدام از دستگاه‌ها مسئولیت این کار را بر عهده نمی‌گیرند. ما نگرانی خود را نسبت به این موضوع به دادستان تهران اعلام کردیم و پیگیر هستیم تا این مشکل برطرف شود.»

پیش‌تر پانا از هم‌جواری پمپ بنزین و مدرسه شهید کمال وجودی در منطقه 14 تهران گزارش داده بود که باعث آزار دانش‌آموزان و بروز ناراحتی در میان آن‌ها و تهدید سلامتی آن‌ها با بخارهای بنزین شده بود. این گزارش هم‌چنین با واکنش ناهید خداکرمی، عضو شورای شهر هم همراه شد و او از رسیدگی به این مساله در شورای شهر خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار