صبح فردا برگزار می‌شود

بررسی غیرعلنی FATF در مجلس با حضور ظریف و عراقچی

تهران (پانا) - مجلس شورای اسلامی در نشستی غیرعلنی آخرین وضع لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم و سایر لوایح در ارتباط با گروه ویژه اقدام مالی را بررسی می‌کند.

کد مطلب: ۸۶۴۳۵۰
لینک کوتاه کپی شد
بررسی غیرعلنی FATF در مجلس  با حضور ظریف و عراقچی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی فردا (سه‌شنبه، 1 آبان ماه) در نشستی غیرعلنی پیش از آغاز جلسه علنی مجلس شورای اسلامی مهلت دوباره FATF (اینجا بخوانید) به کشورمان و مذاکرات صورت گرفته بین دیپلمات‌های کشورمان با مسئولان گروه ویژه اقدام مالی را بررسی خواهند کرد.

بر اساس اعلام رسمی قرار است در این نشست آخرین وضع لایحه الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به کنوانسیون بین‌المللی مقابله با تامین مالی تروریسم موسوم به CFT نیز بررسی شود.

محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و سیدعباس عراقچی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان از جمله مسئولان دولتی حاضر در این نشست غیرعلنی خواهند بود.

پیش از این قرار بود که این نشست روز یکشنبه (29 مهرماه) برگزار شود ( اینجابخوانید ) که علیرضا رحیمی، دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرد که این نشست به دلیل محدودیت زمانی موجود لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار