انتصاب «محمود حبیبی» به عنوان «مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات»

تهران (پانا) - وزیر آموزش‌وپرورش در حکمی «محمود حبیبی» را به‌عنوان «مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات» منصوب کرد.

کد مطلب: ۱۱۱۱۵۷۵
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب «محمود حبیبی» به عنوان «مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات»

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، متن حکم محسن حاجی میرزایی، به شرح زیر است:

«جناب آقای محمود حبیبی

باتوجه به صلاحیت و تجربیات جناب عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان (مدیر کل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات) منصوبمی شوید.

امیداست با اتکال به خداوند متعال، پیروی از منویّات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و سیاست‌های ریاست محترم جمهور، ضمن توجه به اولویت‌ها و سیاست‌های وزارت آموزش‌وپرورش برای اجرای سند تحول، علاوه بر وظایف محوله در پیگیری موارد ذیل اهتمام جدی داشته و نتیجه اقدامات را مستمراً به اینجانب گزارش نمایید.

سیاست‌گذاری، نیازسنجی، برنامه‌ریزی، ساماندهی و نظارت بر حوزه‌های مختلف فناوری اطلاعات، اعم از سخت‌افزار، نرم‌افزار، شبکه‌های ارتباطی، به‌منظور گسترش فرهنگ استفاده از فناوری اطلاعات و افزایش میزان سرعت، دقّت و صحت عملیات و استقرار سیستم‌های تعاملات سازمانی و اتوماسیون اداری، مالی و آموزشی.

مدیریت امور فناوری اطلاعات و ارتباطات (گردآوری، سازماندهی، ذخیره و نشر اطلاعات در اشکال گوناگون، با استفاده از ابزارهای مختلف)، جهت استقرار نظام الکترونیکی در وزارت آموزش‌وپرورش.

طراحی، تولید، نگهداری، پشتیبانی و به‌روزرسانی سامانه‌های یکپارچه، به‌ویژه یکپارچه‌سازی سامانه‌های دانش‌آموزی، نیروی انسانی و مالی حداکثر تا مهرماه 1399 و تلاش برای استقرار و پیاده‌سازی آن‌ها و آموزش نیروی انسانی برای بهره‌برداری مطلوب از آن‌ها.

پیگیری مستمر برای اجرای ماده 69 قانون برنامه ششم توسعه از طریق تعامل سازنده با وزارت ارتباطات و واحدهای تابعه به‌منظور هوشمند سازی و امکان دسترسی به محتوای الکترونیکی، آزمون و مشاوره تحصیلی، آموزش مهارت‌های فنی و اجتماعی رایگان برای کلیه دانش آموزان حداکثر تا شهریور 1399.

همکاری و تعامل مستمر با تیم اجرایی شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)، پشتیبانی مداوم فنی و اجرایی از آن، جهت طراحی و تولید ابزارهای آموزشی جدید و ارتقای سطح کیفی خدمات و سرویس‌ها و همکاری برای اجرای تفاهم‌نامه مشترک با شرکت ارتباطات سیار.

برنامه‌ریزی برای تنوع‌بخشی به محیط‌های یاددهی- یادگیری، با بهره‌گیری از فناوری‌های نوین، تلاش برای افزایش دسترسی کلیه دانش آموزان به‌خصوص مناطق محروم و روستایی و عشایری به اینترنت ارزان و پاک، جهت بهره‌مندی از آموزش‌های غیرحضوریبرخط با همکاری سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در چهارچوب زیر نظام تأمین فضا، تجهیزات و فناوری.

توفیق روزافزون جناب‌عالی را در انجام وظایف محوله از خداوند متعال مسألت دارم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار