گرامیداشت حضرت قاسم(ع) با حضور دانش‌آموز خبرنگاران پانا در صداوسیمای مرکز یزد

یزد (پانا) _ مراسم گرامیداشت حضرت قاسم(ع)، نوجوان دشت کربلا، با حضور دانش‌آموز خبرنگاران پانا و با همراهی صداوسیمای مرکز استان یزد برگزار شد؛ برنامه‌ای که با هدف زنده نگه داشتن فرهنگ عاشورا و معرفی الگوی نوجوانان حسینی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۷۱۲۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
حجم فایل ویدیویی : ۳۸.۰۴M مدت زمان فایل ویدیویی : ۱۲:۰۵:۰۷ دانلود فایل
خبرنگار : نفیسه رضایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار