تجلیل از۵۰ نفر از فرهنگیان نمونه و چهره های ماندگار آموزش و پرورش رضوانشهر

رضوانشهر (پانا)_۵۰ نفر از فرهنگیان نمونه و موفق و چهره های ماندگار آموزش و پرورش رضوانشهر با حضور مسئولین استانی و شهرستانی تجلیل شدند.

کد مطلب: ۱۴۷۲۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از۵۰ نفر از فرهنگیان نمونه و چهره های ماندگار آموزش و پرورش رضوانشهر

آئین تجلیل از فرهنگیان نمونه و موفق شهرستان رضوانشهر با حضورحامد رضانژاد ریاست اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش استان گیلان و نماینده مدیر کل آموزش وپرورش استان گیلان،مسئولین وجمعی از روسای ادارات ،اعضای شورای شهر رضوانشهر ، کارشناسان  اداره آموزش وپرورش و فرهنگیان رضوانشهری در محل تالار پرکار شهرستان رضوانشهر برگزار شد.

 در آغاز، قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید زینت بخش و آغازگر مراسم بود.

 پس از پخش سرود ملی جمهوری اسلامی ایران، محمد کشاورز، سرپرست اداره آموزش و پرورش رضوانشهر، به حاضرین در مراسم خیرمقدم گفت. و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مطهری  از تلاش، همکاری و حضور همکاران در برنامه های فرهنگی ،راهپیمایی و برگزاری انتخابات تشکر  و برای آنها آرزوی موفقیت نمود.

 ایراد سخنرانی توسط امام جمعه شهرستان و فرماندهی سپاه پاسداران رضوانشهر، پخش کلیپ سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با معلمان،کلیپ معلمان نمونه و موفق رضوانشهر،اجرای نمایش و شعبده بازی ،اجرای گروه سرود توسط دانش آموزان دبیرستان نمونه کوثر،شعر خوانی و اجرای موسیقی سنتی و تالشی توسط دانش آموز آراد طاهری ، تجلیل از خانواده معلم آسمانی پریسا خادمی و همچنین تجلیل  ۵۰ نفر از فرهنگیان نمونه و موفق و چهره های ماندگار«بازنشسته» آموزش و پرورش رضوانشهر،از دیگر بخش های این  مراسم بود .

دانش آموز خبرنگار: هستی پورعلی یکتا

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار