سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد خبر داد؛

درخشش دانش‌آموز‌ان دختر بویراحمد در المپیاد ورزشی مدارس سمپاد

یاسوج (پانا) - سرپرست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از درخشش دانش‌آموزان دختر این شهرستان در المپیاد ورزشی مدارس سمپاد استان کهگیلویه‌وبویراحمد خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۷۲۸۰۲
لینک کوتاه کپی شد
درخشش دانش‌آموز‌ان دختر بویراحمد در المپیاد ورزشی مدارس سمپاد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد؛ مرحله استانی بخش خواهران المپیاد ورزشی مدارس سمپاد استان، روز یک‌شنبه (۱۶ اردیبهشت) در رشته‌های والیبال، تنیس روی میز و شطرنج برگزار شد.

صالح داستار، سرپرست آموزش و پرورش بویراحمد از قهرمانی تیم‌های والیبال و شطرنج و تنیس روی میز مدارس فرزانگان یاسوج خبر داد و گفت: المپیاد ورزشی مدارس سمپاد استان در بخش خواهران در رشته‌های والیبال، شطرنج و تنیس روی میز برگزار شد که در رشته والیبال، تیم  المپیاد ورزشی مدارس متوسطه اول و متوسطه دوم فرانگان یاسوج از شهرستان بویراحمد، موفق به کسب مقام قهرمانی شدند و به مرحله کشوری راه یافتند.

داستار افزود: در رشته شطرنج نیز تیم شطرنج دانش‌آموزی مدارس فرزانگان یاسوج، موفق به کسب مقام قهرمانی شد و به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

وی تصریح کرد:تیم المپیاد ورزشی مدارس فرزانگان یاسوج  در رشته تنیس روی میز نیز قهرمان شد و به مرحله کشوری راه یافت.

داستار این موفقیت‌های بزرگ را به مدیر و معاونین و کادر اجرایی مدارس فرزانگان یاسوج و دانش‌آموزان این مدارس، اولیا و مجموعه فرهنگیان آموزش و پرورش بویراحمد تبریک گفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار