استاندار کرمانشاه:

برای جذب سرمایه گذاران خارجی فرصت سوزی نخواهیم کرد

کرمانشاه (پانا) - استاندار کرمانشاه در جلسه ستاد سرمایه گذاری با بیان اینکه از تمامی ظرفیت ها برای جذب سرمایه گذار استفاده می کنیم، خاطرنشان ساخت: متقاضیان باید شیوه انجام کلیه تعهدات و فرآیندهای اجرایی را به صورت شفاف در برنامه زمانبندی مشخص نمایند.

کد مطلب: ۹۸۸۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
برای جذب سرمایه گذاران خارجی فرصت سوزی نخواهیم کرد

هوشنگ بازوند در این نشست که به منظور بررسی روند اجرای پروژه احداث کارخانه تولید کاشی و سرامیک شرکت زاگرس ستون آسیا تشکیل شده بود، اظهار داشت: ما به تعهدات خود مشروط به مشخص شدن شیوه ورود منابع مالی و تجهیزات عمل خواهیم کرد و شفافیت در اجرای فعالیت ها، مطالبه و شاخص ارزیابی ما خواهد بود و به همین دلیل در جذب سرمایه گذار فرصت سوزی نخواهیم کرد.

مقام ارشد استان حمایت های صورت گرفته از سرمایه گذاران را یادآور شد و بیان داشت: تولید برای ما بسیار اهمیت دارد اما هرگونه فعالیتی منوط به تأییدیه سازمان سرمایه گذاری خارجی و گمرکات است که تعهدات شرکتها برای ورود منابع مالی و تجهیزات مشخص شود.

بازوند تصریح کرد: در استان کرمانشاه تا از ورود منابع مالی و ورود تجهیزات مطمئن نشویم اجازه فعالیت نخواهیم داد.

استاندار کرمانشاه در ادامه ضمن تشکر از سرمایه گذاران خارجی در انتخاب استان کرمانشاه، خطاب به مدعوین گفت: کلیه فرآیندها بایستی واضح و بر اساس برنامه زمانبندی باشد، در این صورت بر اساس تفاهم نامه عمل خواهیم کرد و به یقین دغدغه مندی های شما را پاسخ خواهیم داد.

وی در پایان یادآور شد: جذابیت های کرمانشاه و حمایت ویژه تیم مدیریتی استان سبب جذب سرمایه گذاران شده است اما تأکید می کنم برای فعالیت در این استان باید برنامه های عملیاتی مشخص باشد در غیر این صورت زیرساختی در اختیار این سرمایه گذاران قرار نخواهیم داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار