شهردار کرمانشاه:

علیرغم شرایط سخت مالی، نگذاشته ایم روند خدمات و پیشرفت پروژه ها متوقف شود

کرمانشاه (پانا) - سعید طلوعی شهردار کرمانشاه بر ایجاد فضای مناسب جهت مشارکت در انجام کارهای گروهی و توسعه سرمایه های اجتماعی در کرمانشاه تاکید کرد.

کد مطلب: ۹۶۷۳۱۵
لینک کوتاه کپی شد
علیرغم شرایط سخت مالی، نگذاشته ایم روند خدمات و پیشرفت پروژه ها متوقف شود

سعید طلوعی شهردار کرمانشاه در جلسه شورای مدیران گفت: طی چند سال اخیر شرایط مالی سختی بر شهرداری حاکم است ولی علیرغم این شرایط سخت، با تدبیر و مدیریت مناسب نگذاشته ایم روند پیشرفت پروژه ها و خدمات رسانی به شهروندان متوقف شود.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، دکتر سعید طلوعی افزود: در این راه هرچند با مشکلات زیادی دست به گریبان بوده ایم اما همراهی و همکاری و صبر و متانت شهروندان کرمانشاه ما را به ادامه کار و تلاش بیشتر دلگرم ساخته است و از تک تک این عزیزان به خاطر این همراهی و بردباری تقدیر و تشکر می کنم .
وی با بیان اینکه مجموعه مدیریت شهری از سازمانهای مؤثر در کیفیت زندگی شهروندان است، تأکید کرد: باید با همدلی و همفکری و به دور از حاشیه موجبات کارایی هرچه بیشتر این نهاد خدمت رسان به شهروندان را فراهم کرد.
شهردار کرمانشاه افزود: خدمت بی منت و صادقانه به جامعه شهروندی و ایجاد بستری مناسب جهت خدمات بهتر و در خور شأن به مردم کرمانشاه قطعا موجبات توسعه و پیشرفت و تعالی شهر را به همراه خواهد داشت .
وی تصریح کرد: باید با تفکر فنی و نظارت اصولی بر اجرای طرحهای عمرانی سلامت و کیفیت پروژه های عمرانی از قبیل آسفالت، جدولگذاری و بهبود وضعیت معابر و نیز روند مطالعاتی و اجرایی تقاطع های غیرهمسطح و اصلاح هندسی معابر دنبال شود.
شهردارکرمانشاه همچنین در خصوص وظایف حوزه معاونت توسعه و برنامه ریزی شهرداری گفت :باید توجه داشته باشیم که توسعه در ساختار اداری شهرداری بر حول محور نقش نیروی انسانی و توانمندی آن تحقق می یابد از این رو توانمندی منابع انسانی از اهمیت ویژه ای برخوردار است .
طلوعی در ادامه بر به کارگیری و استفاده از نیروهای خلاق، متعهد و تحصیل کرده در حوزه معاونت توسعه و برنامه ریزی شهرداری تأکید کرد و
در ادامه این جلسه سازمانهای پسماند، تاکسیرانی، آرامستانها، مشاغل شهری به ارائه اقدامات انجام شده و در دست انجام و برنامه های آتی خود پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار