رئیس خدمات و امور رفاهی آموزش‌وپرورش چهارمحال‌وبختیاری خبر داد:

توزیع بالغ بر ۲ میلیون ۱۰۰ هزار پاکت شیر رایگان در بین دانش‌آموزان چهارمحالی

شهرکرد (پانا) - رئیس اداره خدمات و امور رفاهی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری از توزیع بیش از 2 میلیون و 100 هزار پاکت شیر رایگان برای بیش از ۱۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان و پرسنل مدارس ابتدایی استان از بهمن امسال تاکنون خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۲۹۵۱
لینک کوتاه کپی شد
توزیع بالغ بر ۲ میلیون ۱۰۰ هزار پاکت شیر رایگان در بین دانش‌آموزان چهارمحالی

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری؛ قاسم باقری با اشاره به همکاری بسیار خوب شرکت طرف قرارداد با آموزش و پرورش استان گفت: توزیع شیر رایگان بین دانش‌آموزان طبق برنامه تاکنون انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: طرح توزیع شیر رایگان استان از اول بهمن سال جاری شروع شد و تاکنون بالغ بر ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار پاکت شیر ۲۰۰ سی‌سی ۲.۵ درصد چربی بین بیش از ۱۱۱ هزار و ۸۰۰ نفر از دانش‌آموزان و پرسنل مدارس ابتدایی سراسر استان توزیع شده است.

باقری با بیان اینکه در ماه جاری تعداد وعده‌های مصرف به 3 نوبت در هفته افزایش یافته است، افزود: به طور میانگین تاکنون حدود ۱۸ نوبت شیر در مدارس استان توزیع شده است.

وی تاکید کرد: دانش‌آموزان مدارس عشایری کوچ‌رو نیز با وجود بُعد مسافت نسبت به مرکز استان از نعمت شیر رایگان دولت سیزدهم بهره‌مند شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار