٧٢درصد از خدمات وزارت ورزش و جوانان برروی ریل هوشمندسازی+فیلم
تهران (پانا) - ٧٢ درصد از خدمات وزارت ورزش و جوانان هوشمند سازی شده است.
بر اساس قانون برنامه هفتم پیشرفت، دستگاهها تا سال ۱۴۰۷ باید صدر درصد خدمات خود را به صورت هوشمند در اختیار مردم قرار دهند. بر اساس ماده ۱۰۷ برنامه هفتم پیشرفت از سال ۱۴۰۱ مقرر شد، همه دستگاهها خدمات خود را از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند ارائه کنند.
وزارت ورزش و جوانان بعد از سازمان دادگستری، دومین نهادی است که خدمات خود را به صورت الکترونیکی ارائه میدهد.
صحبتهای امین خلج معاون توسعه، فناوری و اطلاعات وزارت ورزش و جوانان در خصوص هوشمندسازی ۷۵ درصد از خدمات این وزالرت خانه، گفت: رویکرد ما حذف و دخالت عامل انسانی در فرایند خدمت رسانی است.
خدمات مجوز کسب و کار ورزش و باشگاهها ی ورزشی موافقت اصولی بازمین و یا بدون زمین، ارائه خدمات در حوزه مجوزهای مراکز تندرستی و ارائه خدمات ورزشی در این فهرست هوشمندسازی قرار دارند.
متن کامل صحبت توسعه، فناوری و اطلاعات وزارت ورزش و جوانان؛
ارسال دیدگاه