پائز: حالا بیشتر شبیه یک تیم هستیم

باید از ناامیدی به‌عنوان یک قدرت استفاده کنیم/ آرژانتین حریف بسیار خطرناکی است

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال ایران، گفت در مسابقه با کوبا پیشرفت‌های زیادی در خیلی از فاکتورها و کیفیت بازیکنان شاهد بودیم و حالا بیشتر شبیه به یک تیم هستیم.

کد مطلب: ۱۴۷۷۴۷۰
لینک کوتاه کپی شد
پائز: حالا بیشتر شبیه یک تیم هستیم

تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها مغلوب کوبا شد.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درباره مسابقه با این تیم گفت: بله این حقیقت است که تیم ایران در بازی سوم شکست خورد. در مسابقه با کوبا پیشرفت های زیادی در خیلی از فاکتورها و کیفیت بازیکنان شاهد بودیم. حالا بیشتر شبیه به یک تیم هستیم.

موریس موتا پائز با تاکید بر این‌که بازیکنان ایران پیشرفت کردند، تصریح کرد: باید این موضوع را در ذهنمان نگه داریم که ناامیدی همیشه بزرگ است، اما باید از این ناامیدی به عنوان قدرتی برای بهتر کار کردن و بهتر انجام دادن در دفعه بعد استفاده کنیم.

وی درباره دیدار آینده تیم ملی والیبال ایران مقابل آرژانتین گفت: آرژانتین از قبیل تیم‌هایی است که بسیار خطرناک است. چرا که بر پایه قدرت بازی نمی کنند بلکه تیم باهوشی هستند.

پائز ادامه داد: بازیکنان آرژانتین اشتباهات کمی دارند و سرویس خوبی می زنند و دفاع خوبی دارند. این چالش بزرگی برای ایران است به خاطر اینکه کاملا متفاوت از کوبا و ایتالیا هستند. حتی شاید برای ما بدترین گزینه ممکن باشد چرا که تیمی استوار هستند.

تیم ملی والیبال ایران ساعت صفر روز دوشنبه هفتم خرداد در چهارمین و آخرین دیدار هفته نخست خود به مصاف آرژانتین می‌رود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار