جام حذفی فوتبال کشور؛

جدال سرخ‌آبی‌ها با حریفان در جام حذفی؛ سپاهان دنبال طلسم‌شکنی

تهران (پانا) - مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور؛ از فردا، با دیدار مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و سوم آغاز خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۶۱۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
جدال سرخ‌آبی‌ها با حریفان در جام حذفی؛ سپاهان دنبال طلسم‌شکنی

مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال کشور؛ از فردا 14 اسفند، با دیدار مدعیان کسب عنوان قهرمانی در لیگ بیست و سوم مقابل حریفان آغاز خواهد شد.

استقلال تهران که هفته‌هاست در صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشور قرار دارد در این مرحله از رقابت‌های جام حذفی به دیدار مس رفسنجان می‌رود. مس رفسنجان در دو فصل گذشته جام حذفی فوتبال ایران در مرحله یک شانزدهم نهایی، دو حریف لیگ برتری را از مسابقات حذف کرده و این بار در مقابل استقلال به میدان خواهد رفت.

1

بر اساس اعلام تیم فوتبال مس رفسنجان، مسئولان این باشگاه، طبق قوانین 10 درصد از ظرفیت کل ورزشگاه را به تماشاگران میهمان می‌دهند و سایر صندلی‌ها برای هواداران رفسنجانی است. با توجه به اینکه ورزشگاه جدید رفسنجان 14070 صندلی دارد، 1407 صندلی در 6 جایگاه در اختیار تماشاگران استقلال قرار خواهد گرفت.

قیمت بلیت‌های میزبان و میهمان برای این دیدار، به صورت یکسان و با قیمت 100 هزار تومان ارائه می‌شود، دیدار مس رفسنجان و استقلال روز دوشنبه 14 اسفندماه از ساعت 17 برگزار خواهد شد.

vctgfb3w

تیم فوتبال سپاهان در دیدار حساس دیگر این مرحله میزبان شمس آذر قزوین است، سپاهانی‌ها در حالی در یک شانزدهم جام حذفی به مصاف شمس آذر می‌روند که در شش بازی اخیر خود شکست خورده‌اند و بعد از 11 سال ناکامی، دنبال کسب عنوان قهرمانی در جام حذفی هستند.

سپاهانی‌ها آخرین بار در جام حذفی ۹۲-۱۳۹۱ با شکست پرسپولیس در ضربات پنالتی به قهرمانی مسابقات رسیدند.

4790182

پرسپولیس هم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، در ئورزشگاه آزادی، میزبان تیم دسته یکی نفت و گاز گچساران خواهد رفت، سرخ‌پوشان تهرانی که با اوسمار طی هفته‌های اخیر تراکتور و ذوب آهن را از پیش‌رو برداشته‌اند وئ تعقیب کننده جدی استقلال صدرنشین هستند، برای تکرار روزهای طلایی پرسپولیس، دنبال قهرمانی در لیگ بیست و سوم و جام حذفی هستند.

2783554

نفت و گاز گچساران، با 32 امتیاز در جایگاه ششم لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد. با انگیزه‌ای مضاف برای حضور در بین هشت تیم برتر جام حذفی مقابل پرزسپولیس صف آرایی خواهند کرد.

کار پرسپولیس، همواره در مقابل تیم‌های ناشناخته سخت بوده است

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با پانا، در آستانه دیدار پرسپولیس -  نفت و گاز گچساران، اظهار کرد: «پرسپولیس در بهترین شرایط به لحاظ فنی و روانی قرار دارد.»

غیبت علی نعمتی و گولسیانی مقابل نفت و گاز گچساران

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس افزود: «علی نعمتی و گولسیانی دو بازیکن پرسپولیس هستند که به علت مصدومیت در دیدار با ذوب آهن، در این مسابقه غایب هستند و این موضوع شاهد کار را قدری برای پرسپولیسس سخت کند.»

قلیچ تأکید کرد: «اورونوف و حسن عبدالکریم، بازی خوبی را در مقابل ذوب آهن به نمایش گذاشتند، هر چند در دقایقی کوتاه به میدان رفتند.»

پرسپولیس

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس بیان کرد: «کار پرسپولیس، همواره در مقابل تیم‌های ناشناخته سخت بوده است، نفت و گاز گچساران هم با انگیزه‌ای مضاعف مقابل پرسپولیس به میدان خواهد رفت.»

قلیچ با اشاره به اینکه پرسپولیس، شانس بالایی برای حضور در بین هشت تیم حاضر در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دارد، تصریح کرد: «امیدواریم پرسپولیس در این دیدار نفت و گاز گچساران را شکست داده و دل هواداران عزیز را شاد کند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار