مدیر آموزش‌ و پرورش شهرستان بندرخمیر:

جشن تکلیف پایبندی به مسائل دینی در دانش‌آموزان را تقویت می‌کند

هرمزگان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرخمیر گفت جشن تکلیف، احساس مسئولیت و پایبندی به مسائل دینی در دانش‌آموزان را تقویت می‌کند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۳۲۷
لینک کوتاه کپی شد
جشن تکلیف پایبندی به مسائل دینی در دانش‌آموزان را تقویت می‌کند

حبیب‌الله محمودی‌نودژ در آیین نمادین جشن تکلیف دانش‌آموزان پسر شهرستان بندرخمیر که با حضور رئیس اداره تبلیغات اسلامی و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد با بیان اینکه مراسم جشن تکلیف، احساس مسئولیت و پایبندی به مسائل دینی در دانش‌آموزان را تقویت می‌کند، اظهار کرد: جشن تکلیف، یک فرصت برای بهره‌گیری از ظرفیت‌های معنوی دانش‌آموزان و خودشناسی آنان است.

محمودی‌نودژ افزود: فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی می‌تواند الگویی شایسته برای نوجوانان و جوانان دانش‌آموز باشد تا مسیر موفقی را در زندگی اجتماعی بپیمایند.

مدیر آموزش و پرورش بندرخمیر، خواستار توجه بیشتر مدارس به فعالیت‌های مجازی و آسیب‌های این حوزه شد و تصریح کرد: مدرسه، یک نهاد مؤثر و مهم در تقویت ارزش‌های دینی و نهادینه ساختن هنجارهای اجتماعی محسوب می‌شود.

برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است

حجت‌الاسلام غلامی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر نیز گفت: برگزاری جشن تکلیف برای دانش‌آموزان از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است و باید به شکرانه این نعمت الهی به فرایض دینی به درستی عمل کرد.

حجت‌الاسلام غلامی عنوان کرد: تعلیم و تربیت در مکتب اسلام، نخست پیروی از دستورات خدا به‌ واسطه قرآن و پیامبر اسلام(ص) است که با عمل به آن دستورات در زندگی باید نهادینه شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بندرخمیر، محافظت از گوش و زبان را از مهم‌ترین وظایف شخص مکلف دانست و خطاب به دانش‌آموزان افزود: از این پس باید از آنچه می‌گویید و می‌شنوید، مراقبت کنید.

این برنامه با حضور نمادین دانش‌آموزان پایه هشتم دبیرستان نمونه دولتی آزمایش شهرستان بندرخمیر در سالن آمفی‌تئاتر اداره ارشاد اسلامی برگزار شد. پخش کلیپ، ارائه مقاله، اجرای هنری و اهدای بسته‌های فرهنگی به دانش‌آموزان از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

دانش‌آموز خبرنگار: اسرا برکم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار