مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اولین روز کاری خود را با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز کرد

خرم آباد‌( پانا) - رضا زینی وند مقدم در اولین روز کاری خود با حضور در گلزار شهدای شهر خرم آباد ضمن عطرافشانی قبور مطهر شهدا با اهدای گل و قرائت فاتحه با آرمان‌های شهدای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

کد مطلب: ۸۱۹۸۱۶
لینک کوتاه کپی شد
مدیرکل آموزش و پرورش لرستان اولین روز کاری خود را با ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز کرد

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان پس از حضور در گلزار شهدای خرم آباد و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان به همراه معاونین اداره کل به دیدار خانواده شهید فرهنگی احمد علی رضایی رفت .
رضا زینی وند مقدم،ارج نهادن به مقام والای شهدا و خانواده معظم شهیدان را افتخاری بزرگ دانست و گفت: وظیفه خود دانستیم که در اولین روز کاری ادای احترام و تجدید میثاق با شهدای انقلاب داشته باشیم .

وی خاطرنشان کرد خانواده های معظم شهدا طبق گفته امام راحل چشم و چراغ ملت هستند.

وی افزود: شهدا بهترین سرمایه وجودی خود را که همان جان خود می‌باشند را تقدیم انقلاب کرده‌اند تا آسایش و امنیت کشور را برای نسل امروز فراهم کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان گفت: مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی یک امانت و یک دین بزرگ است و باید به احترام خون شهدا این دین را به خوبی ادا کنیم .
زینی وند مقدم در پایان از خانواده شهید احمد علی رضایی به خاطر تقبل زحمت فرصت پیش آمده برای دیدار با خانواده شهدا تقدیر و تشکر کرد و گفت: انشالله که بتوانیم راه و یاد شهدا را در مدارس زنده نگه داریم و این فرهنگ را ترویج کنیم .

در پایان این مراسم مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان با اهدای لوح سپاس از مادر شهید رضایی تجلیل کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار