خبرنگار پانا رتبه اول «تیتر» را در مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس» کسب کرد

قم (پانا) _ خبرنگار پانا استان قم رتبه اول بخش تیتر مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس» را از آن خود کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۸۵۱
لینک کوتاه کپی شد
 خبرنگار پانا رتبه اول «تیتر» را در مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس» کسب کرد

نتایج مسابقه «رسانه و روز جهانی قدس» در دو بخش تیتر و گزارش تصویری، از سوی سازمان بسیج رسانه استان قم اعلام شد.

بر این اساس در بخش تیتر، از 39 اثر رسیده، رقیه‌سادات موسوی از خبرگزاری پانا استان قم با تیتر «شکوه حضور؛ پیشکش کودکان غزه» رتبه اول را کسب کرد.

همچنین مهدی هواسی از پایگاه خبری قمنا با تیتر «خبرنگارانی که با خاموشی‌شان تاریخ را نوشتند» و علی اسدی از پایگاه تحلیلی حوزوی رحامدیا با تیتر «طوفان‌الاحرار»؛ از قلب شرق تا عُمق غرب، به عنوان نفرات دوم و سوم بخش تیتر شناخته شدند.

در بخش گزارش‌تصویری و عکس‌خبری نیز از 22 اثر رسیده، حمید عابدی از خبرگزاری رسا با گزارش تصویری «راهپیمایی روز جهانی قدس و تشییع پیکر شهدای قدس در تهران»، محسن کرمعلی از باشگاه خبرنگاران جوان با گزارش تصویری «تشییع پیکر شهید محسن صداقت در راهپیمایی روز قدس ۱۴۰۳ / قم» و محمدعلی مریزاد از خبرگزاری تسنیم با گزارش تصویری  «تشییع پیکر مطهر شهید محسن صداقت در راهپیمایی روز قدس – قم» به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب و معرفی شدند.

به گفته داود شمس مسئول بسیج رسانه استان قم، این مسابقه گامی در راستای ایجاد و شور و نشاط و همدلی رسانه ای با مردم مظلوم فلسطین و غزه است و مشابه چنین برنامه هایی همچنان از سوی این سازمان در سطح استان دنبال می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار