پخش سری جدید «یه گله جا» به مناسبت چهل سالگی انقلاب

تهران (پانا) - برنامه «یه گله جا» به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران ضمن بهره گیری از عناصر موفق این برنامه در سری های قبل با ساختار و رنگ بویی تازه تقدیم مخاطبان کودک و نوجوان شبکه دو سیما می شود.

کد مطلب: ۸۹۰۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پخش سری جدید «یه گله جا» به مناسبت چهل سالگی انقلاب

به گزارش روابط عمومی شبکه دو؛ در سری جدید این برنامه یکی از شخصیت های عروسکی برنامه به نام آقا جلال تلاش می کند با دعوت از جوانانی که خواهان حضور در برنامه هستند، مجموعه برنامه ای را به مناسبت دهه مبارک فجر بسازد.
شخصیت هایی که به دعوت آقا جلال (با صدای آقای معمار زاده) به استودیو آمده اند، یک نویسنده و دو مجری برنامه هستند. در طول داستان ها و ماجراها نگاه ویژه ای به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران صورت گرفته است.
با حضور این سه شخصیتِ مجری، بازیگر تلاش شده است تا از دوپارگی اجرای پلاتو و نمایش در طول برنامه، پرهیز شود و اجرای برنامه خود بخشی از نمایش محسوب شود. به همین منظور سعی شده ، از شخصیت هایی استفاده شود که این دو ویژگی را همزمان با هم داشته باشند.
طبق روال قسمت های پیشین یه گله جا، حضور بچه ها در استودیو، قسمتی از بدنه برنامه محسوب می شود.
از بخش های اصلی مجموعه جدید «یه گله جا» مسابقه های آن است. مسابقه ها در سه مرحله مستقل اجرا می شون و هر بار مجموعاً چهار شرکت کننده در دو گروه دونفری حضور دارند. به این ترتیب در هر برنامه 12 نفر از بچه ها در بازی های مختلف با هم به رقابت می پردازند
سری جدیدی «یه گله جا» کاریست از گروه کودک و نوجوان به تهیه کنندگی محسن مناجاتی و کارگردانی علی مختار زاده از 11 تا 22 بهمن هر روز ساعت 15 از شبکه دو سیما روانه آنتن می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار