معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس:

2 هزار و 200 بسته حمایتی تحصیلی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار تقدیم می‌شود

شیراز (پانا) - معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان فارس گفت به همت مجمع خیرین تعلیم و تربیت فارس، بیش از 2 هزار و 200 بسته حمایتی تحصیلی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در سطح مدارس ابتدایی استان توزیع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۴۶۷۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
2 هزار و 200 بسته حمایتی تحصیلی به دانش‌آموزان کم‌برخوردار تقدیم می‌شود

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش فارس؛ مجید بذرافکن در حاشیه آیین توزیع بسته‌های حمایتی تحصیلی ویژه دانش‌آموزان کم‌برخوردار نواحی چهارگانه شیراز در دبستان دکتر حسابی شیراز اظهار کرد: استان فارس با نرخ پوشش تحصیلی ۹۸ درصدی دوره ابتدایی، جایگاه خوبی دارد اما تلاش داریم تا ۲ درصد باقیمانده نیز کاهش یابد.

وی افزود: بازمانده از تحصیل، دلایل مختلفی از جمله اجتماعی، جسمی، اقتصادی، فرهنگی و... دارد. لذا در راستای کاهش بخشی از مشکلات اقتصادی لازم‌التعلیم‌ها، مجمع خیرین تعلیم و تربیت در یک امر خداپسندانه اقدام به تهیه بسته‌های حمایتی تحصیلی ویژه دانش‌آموزان کم‌برخوردار شامل کیف و کفش و لوازم تحریر کرده است.

بذرافکن با بیان اینکه اقلام حمایتی ویژه دانش‌آموزان کم‌برخوردار نواحی چهارگانه شیراز و شهرستان مرودشت به مدارس تابعه ارسال می‌شود، اضافه کرد: به همت مجمع خیرین تعلیم و تربیت فارس، بیش از ۲۲۰۰ بسته حمایتی تحصیلی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در سطح مدارس ابتدایی استان توزیع خواهد شد.

ایرج شاعلی، مدیرعامل مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان فارس نیز اظهار کرد: در راستای خدمت به نظام تعلیم و تربیت، تعدادی از خیرین اقدام به راه‌اندازی مجمع خیرین تعلیم و تربیت کرده‌اند تا در همه زمینه‌ها با نظام تعلیم و تربیت همکاری کنند.

شاعلی افزود: عوامل بسیاری در بازماندگی از تحصیل سهیم هستند. لذا خیرین تلاش دارند زمینه ادامه تحصیل این بازماندگان را فراهم کنند.

وی ادامه داد: 2 سیاست پیشگیری از بازماندگی از تحصیل و نگهداشتن دانش‌آموزان بازگردانده در فرآیند تحصیلی همواره در دستور کار مجمع خیرین تعلیم و تربیت قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار