استاندار تهران:

یاد و خاطره مقام معلم تا انتهای عمر در ذهن همگان باقی می‌ماند

شهرری یک (پانا) - استاندار تهران، یاد و خاطره تمام شهدا و ایثارگران خانواده بزرگ معلمان کشور را گرامی‌داشت و یاد و خاطره مقام معلمان را ماندگار تلقی کرد.

کد مطلب: ۱۴۷۱۹۷۹
لینک کوتاه کپی شد
یاد و خاطره مقام معلم تا انتهای عمر در ذهن همگان باقی می‌ماند

علیرضا فخاری در مراسم تجلیل از معلمان برگزیده و سرآمد شهرستان‌های استان تهران، تاثیر معلمان در پیشرفت جامعه را مهم دانست و تصریح کرد: «میزان پیشرفت هر جامعه‌ای نسبت به سطح فرهنگی و نقش پررنگ معلمان آن افزایش می‌یابد و معلمان، نقش به‌سزایی در پیشرفت یک جامعه‌ دارند.»

وی بر تکریم معلمان تاکید کرد و افزود: «تکریم و منزلت معلمان در تمام سطوح و اَشکال آن باید حفظ شود. چرا که معلمان، آینده‌سازان این مرز و بوم را تربیت می‌کنند و حضور معلمان نه تنها زمان حال بلکه آینده کشور را نیز می‌سازد.»

فخاری در رابطه با مقام والای معلم اذعان کرد: «منزلت و مقام والای معلم و استاد باید همانند گذشته‌ها حفظ و ارتقا یابد. زیرا شان و جایگاه معلم به قدری بالا است که نمی‌توان به راحتی از آن عبور کرد.»

این مقام مسئول، حل مشکلات معلمان را اولویت دانست و بیان کرد: «تمام مسئولان وظیفه دارند برای حل مشکلات و ارتقای سطح منزلت معلمان تلاش کنند که شاید بتوان زحمت آن‌ها را جبران کرد.»

فخاری افزود: «دست معلم سابق خود را در مراسمی بوسیدم و به آن بوسه افتخار می‌کنم. چون مقام معلم آنقدر بالاست و احترام به او آنقدر واجب است که این بوسه، افتخاری برای من محسوب می‌شود.»

استاندار تهران خطاب به معلمان حاضر گفت: «به شان و مقام خود باید افتخار کنید که شغل شما شغل انبیا است و یاد و خاطره معلم تا انتهای عمر در ذهن همگان می‌ماند.»

خبرنگار : دانش‌آموزان، سیدایلیا سیدمحمد, دینا آقاجانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار