پزشکیان عازم پاکستان شد
تهران (پانا) - رئیسجمهوری اسلامی ایران دقایقی پیش عازم پاکستان شد.
مسعود پزشکیان رئیس جمهور به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی اخیر، بهویژه ۱۶۸ دانشآموز شهید مدرسه میناب که در پی حملات آمریکا و رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند، با هواپیمای ویژه «میناب ۱۶۸» عازم پاکستان شد.
ارسال دیدگاه