معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور:

دستور نخست هیأت مذاکره پایان تجاوز به لبنان است

تهران (پانا) - معاون ارتباطات دفتر رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان به بی‌اعتبار ساختن کل تفاهم منجرخواهد شد، نوشت: دستور نخست هیأت مذاکره در سوئیس پایان تجاوز در لبنان است.

کد مطلب: ۱۷۱۲۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
دستور نخست هیأت مذاکره پایان تجاوز به لبنان است

«سیدمهدی طباطبایی» امروز یکشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت:اجرای بی‌قید و شرط بند اول تفاهم‌نامه ایران و امریکا مسئله‌ای کلیدی است. تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در لبنان به بی‌اعتبار ساختن کل تفاهم منجرخواهد شد.

وی در ادامه این پیام آورده است: دستور نخست هیأت مذاکره در سوئیس پایان تجاوز در لبنان است. وقتی اولین شرط تفاهم اجرا نشود، به اجرای بقیه مفاد آن هم اعتمادی نیست.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار