لطیفی در جمع خبرنگاران:

آزمون کیفت‌بخشی آموزش و پرورش را برای 19 هزار نفر در دستور کار داریم/ افزایش حقوق‌ها به فروردین‌ ماه می‌رسد

تهران (پانا) - رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت برای ۱۹ هزار نفر آزمون کیفت‌بخشی آموزش و پرورش را در نظر داریم که در هفته‌های پیش‌رو برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۵۹۹۷
لینک کوتاه کپی شد
آزمون کیفت‌بخشی آموزش و پرورش را برای 19 هزار نفر در دستور کار داریم/ افزایش حقوق‌ها به فروردین‌ ماه می‌رسد

میثم لطیفی در حاشیه جلسه هیأت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: ما برای ۱۹ هزار نفر آزمون کیفت‌بخشی آموزش و پرورش را در نظر داریم که در هفته‌های پیش‌رو برگزار می‌شود. ما در سال جدید آزمون ایثارگران را پیش‌رو داریم که برگزاری آن از سال گذشته باقی مانده بود و امیدواریم امسال برگزار شود.

وی افزود: در سال جدید بنا داریم در آزمون‌های استخدامی یکپارچه عمل کنیم. قرار است برآوردی را باتوجه به بودجه داشته باشیم، در جلسه فوق‌العاده دولت هم به این نکته اشاره شد که حتماً ظرفیت‌های جذب امسال باید در نظام بودجه‌ریزی دستگاه‌های دولتی در نظر گرفته شود.

رئیس سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان کشوری که بیش از ۵.۵ میلیون نفر را شامل می‌شوند، دیروز به کارگزینی‌های دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

وی افزود: افزایش حقوق در سال جدید، به حقوق فروردین کارمندان می‌رسد اما اگر دستگاهی جا ماند و نتوانست احکام جدید را صادر کند، مابه‌التفاوت در ماه‌های بعد پرداخت می‌شود.

خبرنگار: آناهیتا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار