لطیفی به پانا خبر داد؛

برگزاری دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش بعد از عید نوروز/ در سال ۱۴۰۳ مسیر دانشگاه فرهنگیان بیش از گذشته پیگیری می‌شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش در جهت کیفیت بخشی بعد از عید نوروز برگزار خواهد شد، گفت در سال ۱۴۰۳ مسیر دانشگاه فرهنگیان بیش از گذشته پیگیری می‌شود.

کد مطلب: ۱۴۶۵۱۲۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری دو آزمون استخدامی آموزش و پرورش بعد از عید نوروز/ در سال ۱۴۰۳ مسیر دانشگاه فرهنگیان بیش از گذشته پیگیری می‌شود

 آناهیتا یاوری - میثم لطیفی در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به عملکرد سازمان اداری و استخدامی در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: «در سال گذشته در حوزه آموزش و پرورش اتفاقات مبارکی را شاهد بودیم. تقویت دانشگاه فرهنگیان یکی از اقدامات مهم بود که ما باید بیشترین جذب را از طریق دانشگاه فرهنگیان داشته باشیم.»

وی افزود: «به دانشگاه فرهنگیان مجوز جذب ۳۰ هزار نفر و همچنین مجوز جذب هیات علمی نیز به وزارت آموزش و پرورش داده شده است که ان‌شالله در سال ۱۴۰۳ اگر زیرساخت‌های اداری ایجاد شود، ما قصد داریم مسیر دانشگاه فرهنگیان را بیش از گذشته پیگیری کنیم.»

رئیس سازمان اداری و استخدامی بیان کرد: «در عین حال در ذیل ماده ۲۸ نیز جذب آموزگار و دبیر داشتیم. اواخر اسفند ماه یک آزمون برگزار شد. برای بعد از عید نیز دو آزمون در جهت کیفیت بخشی برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق این دو آزمون مشخص نیست چرا که ابلاغ‌ها باید ثبت شود و نقاط خالی مشخص شود و نیازها براساس سند برنامه ریزی نیروی انسانی آموزش و پرورش تعیین شود. برآورد بازنشستگی نیز باید مشخص شود، تاریخ جدید تعیین خواهد شد. پیش‌بینی ما این است که اگر وزارت آموزش و پرورش اطلاعات را به صورت کامل ارائه دهد، تا خرداد ماه می‌توان جمع بندی نهایی را تایید کرد.»

وی اضافه کرد: «برای حوزه سرایداری و نیروی خدمات مدارس نیز ۲۰ هزار مجوز داده شد؛ ان‌شالله بتوانیم بخشی از مسائل آموزش و پرورش را حل کنیم.»

لطیفی تاکید کرد: «به نظر من مهمترین مساله آموزش و پرورش، مساله حق‌التدریس‌هاست. اگر دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانند این موضوع را تامین کنند، می‌توان از افراد باتجربه استفاده کرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار