رفیعی در گفت‌و‌گو با پانا:

مردم پای صندوق‌های رأی نجیبانه، صادقانه و متعهدانه حاضر شدند/ همدلی و انسجام بین مسئولان باید به نفع مردم برقرار باشد

تهران (پانا) - نماینده مردم تهران در مجلس گفت مردم در پای صندوق‌های رأی نجیبانه، صادقانه و متعهدانه حاضر شدند، وظیفه تک تک مسئولان در سه قوا این است که قدردان این نجابت، دلسوزی و اهتمام مردم باشند.

کد مطلب: ۱۴۶۳۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مردم پای صندوق‌های رأی نجیبانه، صادقانه و متعهدانه حاضر شدند/ همدلی و انسجام بین مسئولان باید به نفع مردم برقرار باشد

سمیه رفیعی در گفت‌وگو با پانا ضمن اشاره به برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: «بسیار مهم است که همدلی، اتفاق نظر و انسجام بین مسئولان به نفع مردم برقرار باشد.»

وی افزود: «نیازمند این هستیم در شرایطی که به لحاظ اقتصادی مطلوب نیست، تنها دوگانه‌ای که در فضای حکمرانی کشور ایجاد می‌‌کنیم، دوگانه بین منافع مردم و اموری باشد که به منافع مردم خدشه وارد می‌کند.»

این نماینده مردم تهران در مجلس با اشاره به حضور آحاد ملت در انتخابات اخیر، گفت: «جمهوریت نظام وابسته به حضور و مشارکت مردم است. مردم در پای صندوق‌های رأی نجیبانه، صادقانه و متعهدانه حاضر شدند، وظیفه تک تک مسئولان در سه قوا این است که قدردان این نجابت، دلسوزی و اهتمام مردم باشند. نجابت مردم را نباید فراموش کنیم. این همراهی خوب مردم که همیشه در تاریخ انقلاب خود را نشان داده است، یک دین بر گردن مسئولان است.»

مجلس یازدهم باید در حوزه‌های اقتصادی فعال‌تر عمل کند

وی ادامه داد: «اگر این دین بزرگ را فراموش کنیم و به آن کم‌توجهی کنیم، بخشیده نخواهیم شد. باید اقداماتی که منجر به بهبود اوضاع اقتصادی کشور می‌شود و وضعیت مردم را مطلوب می‌کند را در دستور کار قرار دهیم. باید با مردم صادقانه رفتار کنیم. هرچه برای اقشار ویژه می‌پسندیم باید برای تک تک آحاد مردم هم در نظر بگیریم.»

وی تاکید کرد: «مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نشان داد که اتحاد و همبستگی بین مردم برقرار است و در سایه این اتحاد و همبستگی‌ها مسائل کشور رفع خواهد شد.»

رفیعی درخصوص عملکرد مجلس یازدهم نیز بیان کرد: «مجلس یازدهم سعی کرد خواسته‌های مردم را محقق کند اما باید در حوزه‌های اقتصادی فعال‌تر عمل کند.»

خبرنگار: پارمیدا یاوری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار