فرماندار سمنان:

شهید رئیسی اسوه اخلاق و عمل بود

سمنان (پانا) - فرماندار سمنان ضمن عرض تسلیت شهادت سیدالشهدای خدمت و همراهان شان، عنوان کرد: شهید آیت الله رئیسی اسوه اخلاق و عمل بود.

کد مطلب: ۱۴۷۷۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد
شهید رئیسی اسوه اخلاق و عمل بود

محمد بهرامی در اجتماع مردمی سوگواران شهدای خدمت در گفت‌و‌گو با پانا، اظهار کرد: آنچه که امروز باعث خروش مردمی در پاسداشت و تکریم مقام شهید رئیسی شده است، اخلاص ایشان است.

وی با اشاره به اینکه اخلاص این بزرگ مرد، فارغ از همه پروتکل ها و عکس‌العمل های امنیتی و اجرایی بود، افزود: وی در میان مردم حضور داشت و به آن‌ها نزدیک بود و در بین مردم نیز شهید شد.

فرماندار سمنان در ادامه به عظمت مراسم‌های تشییع پیکر ایشان در جای جای کشور اشاره و بیان کرد: حضور پرشور مردم به دلیل اخلاص و اخلاق شهید رئیسی بود، در برابر هجمه ها و تاخت و تازهایی که به شخصیت‌شان داشتن مظلوم بود و سکوت می‌کرد.

بهرامی عمل گرایی، خستگی ناپذیر بودن و رویکرد های خوب در حوزه اقتصادی را از ویژگی‌های شاخص وی برشمرد و گفت: وقتی اقشار مختلف مردم، چنین خادمی را می بینند که با تمام وجود در کنارشان هست، اینگونه ادای احترام می‌کنند.

وی در پایان به دیدار مردمی آیت الله رئیسی با مردم سمنان در ماه گذشته اشاره و اضافه کرد: هم اکنون پس از گذشت یک ماه، در همین خیابان و مسجد، ادای احترام اجتماع مردم برای رییس جمهور خستگی ناپذیر خود را مشاهده می‌کنیم.

 

خبرنگار : محسن امیرجان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار