نماینده ولی فقیه در استان زنجان:

اجرای آزمون‌های نهایی در آموزش‌وپرورش گامی برای عدالت آموزشی است

زنجان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه گسترش عدالت آموزشی در دستگاه تعلیم و تربیت از اهمیت والایی برخوردار است، گفت: اجرای آزمون‌های نهایی در آموزش و پرورش، گامی برای عدالت آموزشی است.

کد مطلب: ۱۴۶۶۸۸۳
لینک کوتاه کپی شد
اجرای آزمون‌های نهایی در آموزش‌وپرورش گامی برای عدالت آموزشی است

آیت‌الله علی خاتمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان زنجان با بیان اینکه ذهنیت و برداشت برخی این است که بعد از گذشت ۴۵ سال از انقلاب اسلامی هنوز عدالت آموزشی اجرا نشده است، افزود: این موضوع، جای اما و اگر دارد که اول از همه نقش سیاستگذاران و بعد مجریان در این حوزه مطرح می‌شود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به توجه ویژه به امور آموزشی و تربیتی در مدارس دولتی گفت: مدارس دولتی، آمار بسیار بالایی دارند. این دانش‌آموزان در دست ما امانت هستند نه امانت خانواده بلکه امانت یک نسل و اگر در این مورد کوتاهی شود در واقع نسبت به یک نسل کوتاهی شده‌است.

وی با تقدیر از وزارت آموزش و پرورش به خاطر برنامه‌ریزی و قدم برداشتن در راستای اجرای عدالت آموزشی اظهار کرد: گسترش عدالت آموزشی در دستگاه تعلیم و تربیت از اهمیت والایی برخوردار است و اقدام وزارت آموزش و پرورش در اجرای آزمون‌های نهایی، ستودنی و در راستای عدالت آموزشی است.

امام جمعه زنجان ابراز امیدواری کرد در استان با یک برنامه‌ریزی مناسب برای تابستان در مورد مدارس شبانه‌روزی، آمادگی بیشتری برای آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش‌‌آموزان صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار