رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی تأکید کرد:

انسجام در اقدام و عمل منتخبین مردم در خانه ملت‌، کلید پیگیری و رفع مشکلات، توسعه و بالندگی استان

بجنورد(پانا)- رئیس کل دادگستری استان خراسان شمالی در دیدار دکتر شهریاری یکی از منتخبین مردم استان با وی، بر ضرورت حفط انسجام و همدلی در اقدام و عمل به منظور بررسی،پیگیری و رفع مشکلات مردم استان و اقدام و عمل تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۴۶۴۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
انسجام در اقدام و عمل منتخبین مردم در خانه ملت‌، کلید پیگیری و رفع مشکلات، توسعه و بالندگی استان

به گزارش روابط عمومی دادگستری کل استان، در این دیدار حجت الإسلام والمسلمین رضا براتی زاده ضمن عرض تبریک و تهنیت به دکتر شهریاری، به مناسبت این انتخاب مردمی، برای وی در راستای تداوم روند ارائه خدمات شایسته به مردم و هم استانی های عزیز در خانه ملت آرزوی موفقیت کرد.

براتی زاده با بیان اینکه ملاحظات سیاسی و جناح بندی های حزبی و گروهی هیچگاه در مناسبات دستگاه قضایی با نمایندگان منتخب مردم و در مسیر توسعه استان جایگاهی نداشته و نخواهدداشت، از مواضع اصولی دکتر شهریاری در برنامه رصد شبکه اترک صدا و سیمای خراسان شمالی مبنی بر حفظ یکدلی، اتحاد، انسجام و یکپارچگی به منظور حراست از منافع ملی، صیانت از حقوق عامه، پیگیری مطالبات عمومی شهروندان و تسهیل زمینه های تحقق توسعه پایدار در استان قدردانی کرد.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه قضایی همواره در چهارچوب ضوابط و مقررات قانونی از نمایندگانی که منتزع از ملاحظات سیاسی صرفاً به فکر مردم استان هستند و در مسیر پیگیری و رفع مشکلات آنان اهتمام جدی دارند، قاطعانه حمایت خواهد کرد.

دکتر شهریاری، نماینده مردم بجنورد، گرمه، جاجرم، راز وجرگلان، مانه و سملقان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن قدردانی از تلاش های دستگاه قضایی در راستای حمایت از روند توسعه، رشد و بالندگی و سرمایه‌گذاری و تولید در استان گفت: با شناختی که دارم مدیریت فعلی دستگاه قضایی استان دارای سوابق درخشان و از بهترین مسئولان قضایی کشور به شمار می رود و به همین اعتبار رویکرد مناسبی نیز نسبت به توسعه زیرساخت های اقتصادی و اشتغال زایی و حمایت از تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه گذاران دارد.

وی تصریح کرد: این نوع نگاه به ما بعنوان یکی از منتخبین مردم استان در مجلس شورای اسلامی کمک می کند با اتکاء و بهره مندی از این چنین  پشتوانه قوی و مستحکم از سوی دستگاه قضایی تلاش کنیم تا با انگیزه مضاعف به مردم خدمات بهتر و بیشتر ارائه نماییم.

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار