سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر استان خبر داد؛

ورود بیش از ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زائر و مسافر به خراسان رضوی طی ۲۰ روز گذشته

مشهد (پانا) - سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود ۱۴ میلیون و ۳۴۳ هزار و ۶۶۲ نفر زائر و مسافر به استان از ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین ماه سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۹۰۵۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
ورود بیش از ۱۴ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر زائر و مسافر به خراسان رضوی طی ۲۰ روز گذشته

به گزارش پانا به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، مهدی فروزان با اعلام این خبر افزود: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، 3.7 درصد کاهش دارد.
وی افزود: یک میلیون و 84 هزار و 760 نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به استان وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۸,1 درصد کاهش داشته است.
مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: 417 هزار و 457 نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که با رشد ۲,2 درصدی همراه بوده است.
فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به استان وارد شده اند را نیز 214 هزار و 605 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته 18.3 درصد کاهش داشته است.
وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود از روز ۲۵ اسفند ماه گذشته تا ۱5 فروردین سال جدید به استان وارد شده اند هم ۱2 میلیون و 626 هزار و 840 نفر می باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش 3.1 درصدی مواجه بوده است.
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی در خصوص آمار ورود زائران و مسافران در این مدت به مشهد هم گفت: از تاریخ ۲۵ اسفند ماه گذشته تا 15 فروردین سال جاری هشت میلیون و 810 هزار و 910 نفر به این کلانشهر وارد شده اند که در مقایسه با سال گذشته، یک درصد کاهش دارد.
وی افزود: 805 هزار و 539 نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که در مقایسه با سال قبل، ۸,4 درصد کاهش داشته است.
مدیر کل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی اظهار داشت: 417 هزار و 457 نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که با رشد ۲,2 درصدی همراه بوده است.
فروزان، آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه ها به مشهد وارد شده اند را نیز 214 هزار و 94 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته 18.3 درصد کاهش دارد.
وی گفت: زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود در روزهای ۲۵ اسفند ماه سال گذشته تا ۱5 فروردین سال جدید به مشهد وارد شده اند هم هفت میلیون و 373 هزار و 820 نفر می باشند که این میزان در مقایسه با سال گذشته، با کاهش 1.5 درصدی مواجه بوده است

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار