دیدار مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار کاشمر با مدیرکل آموزش و پرورش

مشهد (پانا)- اعضای مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار کاشمر به همراه مدیر اداره آموزش و پرورش این شهرستان با مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی دیدار کردند.

کد مطلب: ۸۲۳۹۲۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار مجمع خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار کاشمر با مدیرکل آموزش و پرورش

قاسمعلی خدابنده مدیرکل دستگاه تعلیم و تربیت استان در این جلسه بااشاره به این که 30 درصد مدارس استان خیرساز هستند و در حال حاضر بیش از چهار هزار خیر در استان به عنوان همراهان آموزش و پرورش در کنار ما حضور دارند.
وی بااشاره به آمار مدارس فرسوده در استان ، نقش خیرین در ایجاد زمینه مناسب برای توسعه و تجهیز و بازسازی و مقاوم سازی مدارس را بسیار مهم دانست و ادامه داد : خوشبختانه مجمع خیرین مدرسه ساز در استان خراسان رضوی در کشور سرآمد است و بسیار خوشحالیم که در شهرستان های استان همچون کاشمر با ارتباط بسیار خوبی که بین ادارات آموزش و پرورش، خیرین و اداره نوسازی مدارس وجود دارد شاهد حرکت های بسیارخوبی در زمینه مدرسه سازی و مدرسه یاری هستیم.
خدابنده مدرسه سازی را باقیات الصالحات عظیمی دانست که خیرین برای خود دارند و در همین رابطه گفت : این که خیرین ما با احداث و تجهیز مدارس زمینه رشد فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی جامعه را فراهم می آورند قطعا در پیشگاه خداوند متعال اجر و منزلت بالایی خواهند داشت.
وی درپایان با تمجید از فعالیت ادارات آموزش و پرورش در قطب شهید مدرس استان ، این ادارات را در زمره مجموعه های موفق و پیشرو در تعلیم و تربیت استان دانست و ضمن تقدیر از مسئولان شهرستان کاشمر در مسیر همراهی با آموزش و پرورش، اظهار امیدواری کرد با توسعه این تعاملات شاهد رشد بیش از پیش برنامه های آموزش و پرورش در کاشمر و قطب شهید مدرس باشیم.
رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر نیز در این جلسه اظهار داشت: در حال حاضر 16 پروژه آموزشی و پرورشی را در سطح شهرستان دست ساخت داریم که هشت مورد آن ها با مشارکت خیرین و سه پروژه هم با مشارکت بنیاد برکت ساخته می شود.
طاهریان افزود: در کنار پروژه های در دست احداث ، با مشارکت خیرین و اداره کل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس 30 پروژه گرمایشی ایمن در مدارس استان به بهره برداری رسیده و 65 هزار متر از فضای مدارس شهری و روستایی شهرستان بتن و آسفالت شده است.
وی در پایان توسعه برنامه های آموزشی و پرورشی در کاشمر را چشمگیر دانست و اظهار امیدواری کرد روند رو به رشد این برنامه ها و اقدامات کماکان ادامه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار