معاون قرآن ، عترت وزارت آموزش و پرورش:

تکریم دانش‌آموزان حامل قرآن واجب است

مشهد(پانا)-معاون قرآن، عترت وزارت آموزش و پرورش گفت : قرآن هرگز تنها نمی‌آید بلکه به همراه حجت است و اگر می‌خواهید گمراه نشود باید به این دو توسل کنید و ثابت شده که شما دانش‌آموزان دختر توانمند حامل قرآن هستید و تکریم شما واجب است.

کد مطلب: ۱۴۷۳۷۸۱
لینک کوتاه کپی شد
تکریم دانش‌آموزان حامل قرآن واجب است

به گزارش خبرگزاری پانا ، جاسم حسینی زاده در مراسم چهل و دومین دوره مسابقات قرآن،عترت ونماز آموزش‌وپرورش خراسان‌رضوی گفت  : این آخرین افتتاحیه است که برای امسال درنظر گرفته شده که طی آن ما توانستیم ۴۰۰۰ دانش آموز قرآنی را در سطح خراسان رضوی و با کمک اداره قرآن،عترت و نماز این استان شناسایی و یک راهبرد جدید در راستای تقویت آنان طراحی کنیم  .

وی  اظهار کرد : حامل قرآن آن کسی نیست که قرآن را می‌خواند یا حفظ می‌کند بلکه هرکسی که به هر نحوی در انتقال تعالیم قرآن و مفاهیم قرآن تلاش می‌کند حامل قرآن است و امروز خیلی از شما در رشته های مختلف حامل قرآن هستید .

وی عنوان کرد : استکبار از موقعی که شیطان به آدم سجده نکرد به وجود آمد و این نشان‌دهنده ارزش انسان است اما یکی از شگردهای استکبار، فتنه است که باعث می‌شود حق و باطل با هم مخلوط شوند و قابل تشخیص نباشند و ما برای مقابله با فتنه باید به قرآن روی بیاوریم که شما دانش‌آموزان توانمند از این ویژگی برخوردارید.

حسینی زاده خاطر نشان کرد : اما باید بدانید که قرآن هرگز تنها نمی آید و به همراه حجت است و اگر می‌خواهید گمراه نشوید باید به این دو توسل کنید زیرا اکنون ثابت شده که شما دانش‌آموزان دختر توانمند حامل قرآن هستید و تکریم شما واجب است.

 

دانش آموز خبرنگار : مهلا توکلی

 

خبرنگار : مهلا توکلی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار