مدیر فرهنگی حوزه ‌علمیه ‌خراسان رضوی خبر داد:

‌میزبانی روزانه از 500 قهرمان قرآنی در اردوگاه دانش‌آموزی گلبهار‌

مشهد (پانا) -‌ مدیر فرهنگی حوزه ‌علمیه‌ خراسان رضوی گفت‌ در تدارک برگزاری مسابقات قرآن کریم با همکاری آموزش و پرورش هستیم و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده روزانه میزبان 500 نفر از دانش‌آموزان قرآنی از سراسر استان، در اردوگاه گلبهار حوزه‌ علمیه خواهیم بود.

کد مطلب: ۱۴۶۷۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
‌میزبانی روزانه از 500 قهرمان قرآنی در اردوگاه دانش‌آموزی گلبهار‌

اسدالله علیزاده‌؛ مدیر فرهنگی حوزه علمیه خراسان رضوی در گفت‌وگو با ‌پانا ادامه داد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده برنامه‌های مختلف و مسابقاتی در سطح کیفی بسیار خوب برای دانش‌آموزان قرآنی برگزار خواهد شد و در مدت برگزاری مسابقات با ارائه‌ برنامه‌های متنوع فرهنگی در خدمت دانش‌آموزان قرآنی خواهیم بود.

وی افزود: برگزاری جشنواره‌های قرآنی بهترین گزینه برای انس بیشتر دانش‌‌آموزان و آشنایی آنان با بحث قرآن کریم است که بحمدلله تاکنون در مجموعه آموزش و پرورش بسیار پررنگ برگزار شده و با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده امسال پررنگ‌تر و منسجم‌تر، با حضور قاریان، حافظان و مفسران قرآن کریم برگزار خواهد شد.

وی در پایان افزود: انس با قرآن و به‌دنبال آن عمل به دستورات آن در زندگی روزمره، دانش‌ آموزان و جامعه‌‌ ما را به سمت دانش آموزان و جامعه‌ قرآنی هدایت خواهد کرد و بازخورد عمل به دستورات قرآن را در سطح اجتماع مشاهده خواهیم کرد.

دانش آموز خبرنگاران: ریحانه وحدتی، هاجر ازغندی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار