مدیر آموزش وپرورش چناران در جلسه شورای آموزش مجازی شهرستان:

معلمان همچنان مسئول اصلی هدایت دانش آموزان اند

چناران (پانا) - در پی تعطیلی مدارس و ادامه روند آموزش، جلسه شورای آموزش مجازی آموزش وپرورش چناران با حضور شورای معاونین و کارشناسان حوزه های آموزش، رسانه و نظارت این مدیریت و نمایندگان مدیران مدارس، صبح امروز برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۰۸۹
لینک کوتاه کپی شد
معلمان همچنان مسئول اصلی هدایت دانش آموزان اند

علیرضا کلیدری مدیر این اداره در جلسه شورای آموزش مجازی شهرستان گفت: معلمان همچنان مسئول اصلی هدایت دانش آموزان اند و در این زمینه ارزشیابی خواهد شد ضروری است معلمان با استفاده ازتمامی ابزار های موجود فرآیند یاددهی و یادگیری دانش آموزان را بهبود بخشند.

مدیر آموزش و پرورش چناران با تاکید بر ظرفیت تکنولوژی آموزشی این اداره اظهار کرد: با کمک سرگروه های آموزشی، فعالیت های هدفمندی ویژه ی انجام در محیط خانه، طراحی و پیشنهاد می گردد که توسط معلم به دانش آموزان ارائه خواهد شد و پس از انجام توسط دانش آموز، توسط معلم بازخورد های متناسب به دانش آموز داده خواهد شد.

وی با اشاره به نقش مهم مدیران مدارس در بازه ی تعطیلی مدارس تاکید کرد: برقراری جلسه شورای مدرسه به صورت مجازی از مهمترین مسئولیت های مدیران در مدارس خواهد بود. همچنیندر بازه زمانی تعطیلی فرآیند آموزش در مدرسه، کادر اجرایی مدارس می بایست از طرق مختلف پاسخگوی مراجعین باشند

کلیدری افزود: در هر دوره ی تحصیلی یک نفر به عنوان رابط آموزش مجازی به مدارس معرفی خواهد شد، همچنین مدیرا.ن و مدیر آموزگاران مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

مدیر آموزش و پرورش چناران ضمن قانونی دانستن مطالبه ی حق الزحمه سرویس مدارس در ماه جاری تاکید کرد: هزینه ی سرویس های مدارس می بایست مطابق با دستور العمل تا پایان بهمن ماه به طور کامل تسویه می شد با این حال هزینه ی اسفند ماه سرویس مدارس مطابق با قانون و همچنین بخشنامه اداره کل آموزش و پرورش بایستی پرداخت شود تا برای ماه های آینده تصمیم گیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار