مدیر آموزش و پرورش منطقه یک تهران:

توسعه و پیشرفت کشور منوط به اطمینان از آموزش‌های توسعه‌محور درابعاد فرد، برنامه و سازمان است

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه یک تهران ضمن بیان اهمیت آزمون سنجش یادگیری متوسطه اول با هدف کیفیت‌بخشی گفت توسعه و پیشرفت کشور منوط به اطمینان از آموزش‌های توسعه‌محور در ابعاد فرد، برنامه و سازمان است.

کد مطلب: ۱۴۶۸۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و پیشرفت کشور منوط به اطمینان از آموزش‌های توسعه‌محور درابعاد فرد، برنامه و سازمان است

جلسه تجزیه و تحلیل آزمون سنجش یادگیری متوسطه اول با هدف کیفیت‌بخشی بیش از پیش به آموزش‌های این دوره در راستای عملیاتی کردن مصوبات کمیته کیفیت‌بخشی آموزش و پرورش شمیرانات با حضور مدیر آموزش و پرورش منطقه یک (شمیرانات)، معاونین آموزشی و مدیران مدارس در دبیرستان دوره اول نرگس برگزار شد.

محمدرضا رسولی، مدیر آموزش و پرورش منطقه یک شهر تهران در این جلسه به برنامه‌ریزی داده‌محور، هدفمند و مشارکتی بر اساس نیازهای مدرسه‌ای تاکید کرد و گفت: توجه به جزئیات در برنامه‌ریزی، اساسی‌ترین رکن برنامه‌ریزی موفق است. همچنین استانداردسازی آموزشی و توجه به آموزش‌های تمام‌ساحتی نیز از موضوعات مهم آموزش مدرسه‌ای بوده که البته فعالیت در همه ساحت‌های تربیتی می‌تواند برای آموزش موفق، نقش‌آفرینی مثبتی داشته باشد.

مدیر آموزش‌وپرورش شمیرانات، توسعه و پیشرفت  کشور را منوط به اطمینان از آموزش‌های توسعه‌محور در ابعاد فرد، برنامه و سازمان دانست و بیان کرد: لازم است از فرآیند صحیح تربیت و خدمات مدرسه، اطمینان حاصل کنیم تا به نتایج مطلوب برسیم. همچنین از عنصر ارتباط طولی دوره‌های تحصیلی برای گذر کیفی از دوره‌ای به دوره دیگر آموزش نباید غافل شد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش منطقه یک تهران نیز در ادامه به ارائه آمارهای آزمون و تحلیل آن‌ها در استان، منطقه و مدارس پرداخت و بر تغییر روش‌های آموزش و به‌کارگیری رویکردهای نوین آموزشی برای بهبود کیفیت آموزشی اشاره کرد.

در ادامه جلسه، مسئولین گروه‌های آموزشی،‌ امتحانات، دوره اول متوسطه و آموزش نیروی انسانی، مطالب تخصصی را مطرح کردند و مدیران مدارس حاضر نیز هر یک به تحلیل نتایج مدرسه خود و اقدامات انجام‌شده در هریک از  واحدهای آموزشی پرداختند و مصوبات جلسه با رویکرد ایجاد انسجام، هم‌افزایی و یکپارچگی در جهت ایجاد مدرسه، کانون علم نافع (ارزش‌آفرین) تنظیم شد.

خبرنگارپانا: سیدمحمد سیدنصراللهی

خبرنگار : سید محمد سید نصراللهی عکاس : سید محمد سید نصراللهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار