معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

انس با قرآن سبب تمایل انسان به ارزش‌ها و جلوگیری از انحراف می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه انس با قرآن سبب منحرف نشدن انسان می‌شود، هدف از برگزاری محافل انس با قرآن را رشد نوجوانان و محافظت از آنان در برابر آسیب‌های اجتماعی دانست.

کد مطلب: ۱۴۶۷۰۳۲
لینک کوتاه کپی شد
انس با قرآن سبب تمایل انسان به ارزش‌ها و جلوگیری از انحراف می‌شود

حجت‌الاسلام محمد‌حسین پورثانی در محفل انس با قرآن کریم در مسجدالنبی(ص) بیان کرد: امروز در مسجد‌النبی، دومین سال برگزاری همزمان بیست هزار محفل انس با قرآن کریم در مدارس سراسر کشور، دارالقرآن‌ها و مساجد همجوار مدارس است. هدف از برگزاری این برنامه، رشد نوجوانان و محافظت از آنان در برابر آسیب‌های اجتماعی است. همانگونه که پیغمبر اکرم(ص) فرمودند: «انس با قرآن سبب منحرف نشدن انسان می‌شود.»

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری برنامه‌های ویژه دانش‌آموزان با محوریت قرآن کریم خبرداد و گفت: امسال 2 میلیون و 500 هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: برنامه‌های مختلفی در مدارس و 800 دارالقرآن‌ همچون کلاس‌های قرآنی، قرائت قرآن در مراسم صبحگاهی، نماز جماعت، محافل مناسبتی از جمله محافل انس با قرآن مخصوص نوجوانان و دانش‌آموزان در ماه مبارک رمضان، طرح‌های ویژه قرآنی و... در وزارت آموزش و پرورش از اول مهرماه تا 31 شهریورماه در حال برگزاری است.

دانش‌آموز خبرنگار: آرتمیس رزاقیان

عکاس : آرتمیس رزاقیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار