بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 از نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس

تهران (پانا) - مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه اعضای شورای معاونین از نمایشگاه گرامیداشت هفته هفته دفاع مقدس که به همت معاونت پرورشی و تربیت بدنی و واحد بسیج دانش آموزی و فرهنگیان منطقه 8 در محوطه اداره برپا شد، بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۵۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 از نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه 8 شهر تهران، در هفته دفاع مقدس مینو زمان، مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه اعضای شورای معاونین از نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس که به همت وحید شیخی، معاونت پرورشی و تربیت بدنی و واحد بسیج دانش آموزی و فرهنگیان در محوطه اداره منطقه برپا گردیده است، بازدید کرد.

مینو زمان در این بازدید با اشاره به حضور اقشار و افراد مختلف در عرصه دفاع از کشور در دوران جنگ تحمیلی گفت: علاوه بر مردان غیور، مادران، همسران و خواهران بسیاری نیز در صف مقدم جبهه از اعتقادات و سرزمین خویش دفاع می‌کردند. آن‌ها در عرصه‌های پشتیبانی و امداد جبهه‌های جنگ و جهاد نقش خویش را در نهایت تعهد، ایثار و تلاش ایفا کردند و در این میدان سخت و طاقت‌فرسا نیز موفق و سربلند بودند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه 8 برگزاری چنین نمایشگاه هایی در سطح مدارس منطقه را، ضمن گرامیداشت و تکریم یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که خون خود را فدای حفظ این مرز و بوم کردند، فرصتی برای معرفی ابعاد مختلف آن ایام برای دانش آموزان دانست.

در این نمایشگاه تصاویری از شهدای 8سال دفاع مقدس، وسایل نمادین جنگی و ... به نمایش درآمده است.

همچنین در این نمایشگاه غرفه های فرهنگی نیز به ارائه محصولات فرهنگی پرداخته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار