رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون:

فعالیت ها در آموزش و پرورش نهادینه شود

بردخون ، بوشهر(پانا)_رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: فعالیت ها در آموزش و پرورش منظم و نهادینه شود.

کد مطلب: ۸۶۲۳۲۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت ها در آموزش و پرورش نهادینه شود

ظهیر محمودی در کمیته ارتقاء کیفیت آموزش و پیشرفت تحصیلی منطقه بردخون اظهار کرد: نظم و برنامه ریزی در امور و نهادینه کردن فعالیت ها در نظام تعلیم و تربیت ضروری است.

وی افزود: با اراده محکم تلاش کنیم از خرد جمعی بهره ببریم و هدف خود را ارتقاء فعالیت ها قرار دهیم تا آموزش در هیچ زمانی تعطیل نشود.

محمودی اضافه کرد: فعالیت های آموزشی در دوره های مختلف تحصیلی صورت می گیرد اما مهم تر از این نظارت بر فعالیت های تعیین شده است که با تلاش و مشارکت جمعی تحقق می پذیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون تشکیل کلاس های فوق برنامه را مفید دانست و گفت: برگزاری کلاس های تقویتی و کنکور خواسته دانش آموزان و اولیاء آنها است که تلاش می کنیم با مشارکت آنان در این زمینه اقداماتی نتیجه بخش صورت گیرد.

وی با اشاره به ضرورت مشاوره و هدایت تحصیلی در بین دانش آموزان، ابراز داشت: دانش آموزان باید با آگاهی کامل رشته های تحصیلی را انتخاب کنند و برای این انتخاب حضور مشاوران و متخصصان در مدارس و مراکز آموزشی و پرورشی ضروری است.

محمودی از تلاش و فعالیت فرهنگیان منطقه برای اعتلای آموزش و پرورش تجلیل کرد و ادامه داد: فرهنگیان منطقه در رده ها و رشته های مختلف تحصیلی در بالاترین سطح علمی و تجربی قرار دارند و اطمینان داریم با وجود آنان منطقه رشد خواهد کرد.

در ادامه معاون آموزشی و پرورشی، کارشناسان آموزش و نمایندگان معلمان در دوره های تحصیلی پیرامون چگونگی توسعه منطقه و استفاده از ظرفیت ها مطالبی بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار