دبیر ادبیات مدرسه وارسته ناحیه ۴ کرج:

یادگیری در مدارس تنها حفظ مطالب نیست

کرج(پانا)-دبیر ادبیات مدرسه وارسته ناحیه ۴ کرج گفت: یادگیری در مدرسه تنها حفظ مطالب نیست؛ بلکه تعامل، همکاری و حل مسائل جمعی است.

کد مطلب: ۱۶۳۶۱۶۰
لینک کوتاه کپی شد
یادگیری در مدارس تنها حفظ مطالب نیست

⏭نسرین جعفری  در گفت‌وگو با پانا عنوان کرد:« نبود همدلی باعث می‌شود روابط انسانی ضعیف شده و احساس تعلق به مدرسه از بین برود عاملی که برای یادگیری مؤثر بسیار حیاتی است  به طوری که می‌توان گفت  همدلی در مدارس بین دانش‌آموزان و معلمان قلب آموزش است.»

وی افزود:«یادگیری در مدرسه تنها حفظ مطالب نیست؛ بلکه تعامل، همکاری و حل مسائل  جمعی است زیرا فقدان همدلی مانع همکاری می‌شود چون دانش‌آموزان به جای درک دیدگاه‌های دیگران، صرفاً دنبال اثبات خودشان هستند.»

جعفری در پایان گفت:« فقدان آموزش همدلی یعنی از بین رفتن یکی از پایه‌های اصلی تربیت انسانی، آموزش همدلی در مدرسه باعث می‌شود روابط محترمانه و حمایت‌گرانه شکل بگیرد،تعارض‌ها با گفت‌وگو حل شوند و فضای یادگیری امن‌تر، پویا‌تر و انسانی‌تر شود.»

 

 

 

خبرنگار : دانش‌آموز:مهرسا خدری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار