دبیر ادبیات مدرسه وارسته ناحیه ۴ کرج:
یادگیری در مدارس تنها حفظ مطالب نیست
کرج(پانا)-دبیر ادبیات مدرسه وارسته ناحیه ۴ کرج گفت: یادگیری در مدرسه تنها حفظ مطالب نیست؛ بلکه تعامل، همکاری و حل مسائل جمعی است.
⏭نسرین جعفری در گفتوگو با پانا عنوان کرد:« نبود همدلی باعث میشود روابط انسانی ضعیف شده و احساس تعلق به مدرسه از بین برود عاملی که برای یادگیری مؤثر بسیار حیاتی است به طوری که میتوان گفت همدلی در مدارس بین دانشآموزان و معلمان قلب آموزش است.»
وی افزود:«یادگیری در مدرسه تنها حفظ مطالب نیست؛ بلکه تعامل، همکاری و حل مسائل جمعی است زیرا فقدان همدلی مانع همکاری میشود چون دانشآموزان به جای درک دیدگاههای دیگران، صرفاً دنبال اثبات خودشان هستند.»
جعفری در پایان گفت:« فقدان آموزش همدلی یعنی از بین رفتن یکی از پایههای اصلی تربیت انسانی، آموزش همدلی در مدرسه باعث میشود روابط محترمانه و حمایتگرانه شکل بگیرد،تعارضها با گفتوگو حل شوند و فضای یادگیری امنتر، پویاتر و انسانیتر شود.»
ارسال دیدگاه