معاون پرورشی دبیرستان متوسطه اول بشرا شهرستان فردیس:

نادیده گرفتن احساسات دانش‌آموزان تأثیر منفی بر یادگیری و رشد آن‌ها دارد

فردیس (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان متوسطه اول بشرا شهرستان فردیس گفت: نادیده گرفتن احساسات دانش‌آموزان در جریان درس می‌تواند تأثیرات منفی زیادی بر یادگیری و رشد آن‌ها داشته باشد.

کد مطلب: ۱۶۲۱۴۲۶
لینک کوتاه کپی شد
نادیده گرفتن احساسات دانش‌آموزان تأثیر منفی بر یادگیری و رشد آن‌ها دارد

رویا تنی در گفت‌وگو با پانا بیان کرد: «وقتی احساسات دانش‌آموزان نادیده گرفته می‌شود، ممکن است احساس کنند که در محیط آموزشی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و این موضوع می‌تواند منجر به کاهش انگیزه و علاقه آنان به یادگیری  شود.»

وی افزود: «احساسات، نقش مهمی در برقراری ارتباط دارد. اگر معلم، احساسات دانش‌آموزان را نادیده بگیرد، ممکن است ارتباط مؤثری بین آن‌ها برقرار نشود و دانش‌آموزان نتوانند به راحتی سوالات یا مشکلات خود را مطرح کنند.»

تنی اضافه کرد:«نادیده گرفتن احساسات می‌تواند به بروز مشکلات در روابط اجتماعی دانش‌آموزان هم منجر شود.آن‌ها ممکن است احساس تنهایی کنند و نتوانند با همکلاسی‌های خود ارتباط برقرار نمایند.»

معاون پرورشی دبیرستان بشرا شهرستان فردیس  در پایان گفت:«به طور کلی، توجه به احساسات دانش‌آموزان در فرآیند یادگیری بسیار مهم است و معلمان باید تلاش کنند تا فضایی امن و حمایتی برای آن‌ها ایجاد کنند.»

خبرنگار : دانش‌آموز:آرتینا فلاحی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار