معاون پرورشی دبیرستان متوسطه اول بشرا شهرستان فردیس:
نادیده گرفتن احساسات دانشآموزان تأثیر منفی بر یادگیری و رشد آنها دارد
فردیس (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان متوسطه اول بشرا شهرستان فردیس گفت: نادیده گرفتن احساسات دانشآموزان در جریان درس میتواند تأثیرات منفی زیادی بر یادگیری و رشد آنها داشته باشد.

رویا تنی در گفتوگو با پانا بیان کرد: «وقتی احساسات دانشآموزان نادیده گرفته میشود، ممکن است احساس کنند که در محیط آموزشی مورد توجه قرار نمیگیرند و این موضوع میتواند منجر به کاهش انگیزه و علاقه آنان به یادگیری شود.»
وی افزود: «احساسات، نقش مهمی در برقراری ارتباط دارد. اگر معلم، احساسات دانشآموزان را نادیده بگیرد، ممکن است ارتباط مؤثری بین آنها برقرار نشود و دانشآموزان نتوانند به راحتی سوالات یا مشکلات خود را مطرح کنند.»
تنی اضافه کرد:«نادیده گرفتن احساسات میتواند به بروز مشکلات در روابط اجتماعی دانشآموزان هم منجر شود.آنها ممکن است احساس تنهایی کنند و نتوانند با همکلاسیهای خود ارتباط برقرار نمایند.»
معاون پرورشی دبیرستان بشرا شهرستان فردیس در پایان گفت:«به طور کلی، توجه به احساسات دانشآموزان در فرآیند یادگیری بسیار مهم است و معلمان باید تلاش کنند تا فضایی امن و حمایتی برای آنها ایجاد کنند.»
ارسال دیدگاه