معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری فردیس:

ارائه خدمات ویژه در محلات از اهدف قرارگاه اجتماعی است

کرج ( پانا) - معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری فردیس گفت ارائه خدمات ویژه در محلات هدف قرارگاه اجتماعی است که در دستور کار قرارگرفت.

کد مطلب: ۱۴۷۲۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
ارائه خدمات ویژه در محلات از اهدف قرارگاه اجتماعی است

اصغر نصیری ، با اشاره به اینکه با هدف تسریع در انجام مطالبات شهروندان و توانمندسازی محلات مختلف، ۶ محله در فردیس مورد هدف قرارگاه اجتماعی شهرستان  قرار دارد. 

وی اظهار کرد: در این راستا و با هدف افزایش رضایتمندی شهروندان و با همکاری همکاران در همه واحدهای زیرمجموعه معاونت خدمات شهری شهرداری فردیس در دومحله  از محلات مورد هدف قرارگاه اجتماعی  از جمله  شهرک سپاه و  فرگاز شامل شهرک سپید دشت و اسکویی خدمات ویژه ای ارائه شد.

 نصیری با بیان اینکه اقدامات مورد نیاز در مناطق فوق با مشورت و راهنمایی مدیران قرارگاه اجتماعی محلات هدف اولویت بندی شده است؛ افزود: در این محلات تمامی امور حوزه خدمات شهری به صورت ویژه ارائه شده است. جمع آوری خاک و نخاله، هرس کاری درختان، رنگ‌آمیزی دیواره ها، کنترل جمعیت سگ‌های بلاصاحب، شستشوی سطل های مکانیزه، تنظیف مضاعف معابر و غیره انجام شده است.

 معاون خدمات شهری شهرداری فردیس در پایان ضمن تقدیر از همکاری مدیران محلات قرارگاه اجتماعی، گفت: امیدواریم با ارائه خدمات ویژه در محلات مورد هدف قرارگاه اجتماعی، ضمن  توانمندسازی  این محلات، بتوانیم برای تحقق مطالبات و افزایش رضایتمندی شهروندان گام های مثبتی برداریم.

دانش‌آموز خبرنگار : ابوالفضل جانی پور

 

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار