پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

یزد(پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت شهادت سردار سلیمانی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۹۹۱۸۶۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد به مناسبت شهادت سردار سلیمانی

بسم رب الشهداء و الصدیقین

انالله و انا الیه راجعون

﴿مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا﴾

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان گرامی استان یزد

آسمانی شدن سردار بزرگ و پرافتخار اسلام را به پیشگاه حضرت بقیة‌الله‌ ارواحنا فداه و جامعه فرهنگی استان تسیلت عرض می کنم .

کسانی که وجودشان برای فرهنگ یک ملت تماما خیر و برکت بوده شهادتشان باید بیشتر باعث رشد و اعتلای این فرهنگ شود تا اهداف بالای همه ی شهیدان زمینه بروز وظهور پیدا کند .

این مهم اتفاق نمی افتد مگر با توکل به خدا و الگو گرفتن از سردار سلیمانی ها ، بی شک از شاخصه های مهم این شهید بزرگوار اخلاص و کار جهادی برای رضای خدا بود انشالله دست به دست هم دهیم و با فراهم کردن زمینه برای تحصیل و تهذیب فرزندان این مرز و بوم بیش از پیش در پیروزی این ملت و شکست دشمنان سهیم باشیم تا بدانجا که هر جوان ایرانی با شهامت بگوید "من یک سردار سلیمانی خواهم شد "

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار