در مراسم حفاری متروی اسلامشهر، بر راه اندازی هر چه سریعتر این مترو و خدمت به مردم تاکید شد

اسلامشهر (پانا) - مراسم آغاز حفاری مکانیزه مترو اسلامشهربا حضور استاندارتهران،نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) ،فرماندار،ائمه جمعه،مسئولین استانی و اصحاب رسانه شهرستان اسلامشهردرمحل کارگاه مترو اسلامشهر واقع دربزرگراه آیت الله سعیدی برگزار شد.

کد مطلب: ۹۹۱۲۱۷
لینک کوتاه کپی شد
در مراسم حفاری متروی اسلامشهر، بر راه اندازی هر چه سریعتر این مترو و خدمت به مردم تاکید شد

در این مراسم مسعود مرسلپور فرماندار اسلامشهر بیان کرد: اولویت مهم استاندار تهران و کار جهادی شهردار و اعضای شورای شهر اسلامشهر و سایر مسئولین در راستای راه اندازی پروژه مترو، برخورداری مردم شهرستان اسلامشهر و شهرستانهای جنوب غرب استان از رفاه حداکثری است که روزانه یکصد هزار سفر را در این کریدور دارند.

در ادامه حجت الاسلام گلوردی امام جمعه چهاردانگه به نیابت از امام جمعه اسلامشهر عنوان کرد: کار امروز در نظام جمهوری اسلامی آبروی نظام است و کار کردن برای مردم در دین مبین اسلام بعد از اجرای واجبات بالاترین عبادات است.

سردار علیرضا فخاری معاون هماهنگ کننده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء (ص) نیز سخنران بعدی مراسم آغاز حفاری مکانیزه مترو اسلامشهر بود که اظهار کرد: احداث مترو اسلامشهر به پیشرفت و توسعه این شهرستان کمک فراوانی می‌کند واز اتمام پروژه مترو اسلامشهر در سی و شش ماه دیگر خبر داد.

او در ادامه گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده روزانه بین ده الی پانزده متر پیشرفت پروژه خواهیم داشت وشرط اتمام پروژه این است که دولت منابع و اعتبارات پروژه را به موقع و کامل تامین کند تا ما نیز بدون ایجاد وقفه به کار خود ادامه دهیم.

مصطفی کواکبیان نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی به نمایندگی از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی حاضر در جلسه و مصطفی سالاریان رییس شورای اسلامی اسلامشهر نیز در سخنانی بر ضرورت راه اندازی سریعتر پروژه مترو اسلامشهر و تخصیص بودجه تاکید کردند.

سپس با حضور همسر و فرزند شهید مدافع حرم حمید محمدی عملیات حفاری مکانیزه مترو اسلامشهربا ندای لبیک یازینب (س) فرزند شهید آغاز شد.

خبرنگار: زهرا سهرابی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار